wtorek, 20 października 2015

Kamuflaż w płynie - nowość od Catrice

Słynny korektor camouflage od Catrice znają i maja chyba wszyscy. Jeden z najtańszych i najbardziej kryjących kosmetyków drogeryjnych. Zamknięty w małym, czarnym słoiczku, mieszczącym się do każdej kosmetyczki. Poręczny, w pełni wywiązujący się z zadań, jakie stawia przed nim rzesza kobiet od nastolatek, po dojrzałe panie, w końcu, nareszcie doczekał się swojego następcy! :DDD
Liquid Camouflage to dla mnie ulepszona wersja, choć zdawałoby się, że lepiej być już nie może! Otóż - może. Opakowanie, mimo że mniej nieoczywiste, z pewnością jest bardziej higieniczne i po prostu wygodne. Aplikatorem łatwo dotrzeć w niektóre zakamarki naszej skóry, a i poprawki, w ciągu dnia, na mieście nie stanowią już dla nas żadnego problemu. 
Krycie, czyli cecha najważniejsza tego produktu, pozostało niemal bez zmian. Tak, wersja w płynie kamufluje nieco mniej, tylko, czy to aby na pewno minus? Wydaje mi się, że absolutnie nie. Tuszuje wszelkie mankamenty skóry tak jak poprzednik w słoiczku, z tą różnicą, że nie jest aż tak ciężki, aż tak tępy, choć niestety równie szybko na skórze zasycha, więc aplikacja powinna być ekspresowa. 
Dla mnie te dwa korektory to niemal jedno i to samo. Rzadko zdarza się, że ulepszanie kultowego produktu wychodzi na dobre, a tu psikus. Liquid w moim odczuciu to kwintesencja wszystkich zalet słynnego, czarnego słoiczka od Catrice. 

17 komentarzy:

  1. uwielbiam korektor w słoiczku :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo opinii pozytywnych czytałam o tych korektorach i przyznaję ,że jestem chyba jedną z nielicznych która jeszcze nie sprawdziła na sobie ich działania.Czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja długo zwlekalam :D Ale w końcu nie darowalam sobie :D

      Usuń
  3. wersję w słoiczku mam, a tę w płynie muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kamuflaż słoiczku się u mnie nie sprawdził, ale mimo to czaję się na jego płynny odpowiednik. Mam nadzieję, że chociaż z tym się 'zaprzyjaźnię' :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekaw :) chciałabym wypróbować na sobie ten w płynie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam korektor z Collection :) Świetnie kryje, a kosztuje grosze. Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko zalezy od tego, kto jak woli nakładac ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. będzie trzeba sprawdzić skoro jest aż taki dobry! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie dziś zastanawiałam się nad kupnem tego w słoiczku i chyba muszę po niego wrócić;) Tego w płynie nie widziałam nawet.

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja jeszcze go nie mam :P choć muszę sobie sprawić

    OdpowiedzUsuń
  11. A jak z kolorem? Ten wydaje się ciut jaśniejszy... i mam nadzieję, że tak jest.... ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko mi powiedzieć bo ten w słoiczku mam 2 a nie najjasniejszy.

      Usuń