piątek, 5 lipca 2019

HOA, SCHWARZKOPF, AUSSIE I ZIAJA | DROGERYJNE I TANIE



Aussie to jedna z moich ulubionych marek takich powiedzmy, że typowo drogeryjnych i tanich. Zarówno szampon jak i odżywka-maseczka Repair Miracle do włosów zniszczonych świetnie wygładza i pomaga ujarzmić puch na głowie. Lubię te produkty za zapach, za skuteczne działanie, przystępną cenę i dostępność. Oczywiście, znajdziemy coś z dużo lepszym składem, ale wśród drogeryjnych kosmetyków seria Repair Miracle od Aussie to dla mnie faworyci. Polecam wypróbować posiadaczkom włosów takie jak moje - gęste, puszące się, farbowane i niemal codziennie prostowane.

CENA: SZAMPON 14 ZŁ | MASECZKA 14 ZŁ


Żadne to odkrycie, bo maska do włosów Gliss Kur, Schwarzkopf do włosów farbowanych jest na półkach w drogeriach od dawna, ale ja jej nigdy nie używałam... Skusiłam się, bo była gdzieś w supermarkecie w promocji akurat.. I jest do włosów puszących/kręconych rewelacyjna! Bardzo ładnie wygładza, ułatwia rozczesywanie, sprawia, że włosy są takiej "lejące" i przyjemne w dotyku. Naprawdę, świetna maska za świetną cenę. Do tego jeszcze ta gęsta konsystencja - super!

CENA: 13 ZŁ




Trochę mniej wygładzający, ale równie lubiany przez moje włosy jest zestaw szampon i maseczka z linii masło kakaowe od Ziaja. Przyjemnie pachną, są całkiem wydajne, niewiele kosztują i radzą sobie z nieokiełznanymi włosami. Trochę nawilżają, trochę wygładzają. Myślę, że choć nie odczuwam takiego efektu WOW, to jest to fajna propozycja kosmetyków do codziennej pielęgnacji.

CENA: SZAMPON 7 ZŁ | MASECZKA 7 ZŁ


Ostatni pisałam Wam o dyniowym peelingu od Ziaja. Byłam bardzo zadowolona, więc gdy tylko się skończył, zdecydowałam się na wersję czekoladową. Działanie - identyczne! Kompletnie nie ma się do czego przyczepić. Z kolei zapach... takie 5/10! Dla mnie jest dużo mniej intensywny od dyni z imbirem, oczywiście jest przyjemny...ale to po prostu nie jest tak zwane TO :)


CENA: 18 ZŁ


Na tonik HOA skusiłam się w drogerii Kontigo. Jestem tam bardzo rzadko i nigdy wcześniej nie widziałam tej marki. Niestety ochów i achów nie będzie. Tonik jest przyjemny, bardzo delikatny, nie podrażnia, ale też w sumie nie robi nic.. Trochę jakby wodą przemywać twarz. Nie zauważyłam ani efektu nawilżenia, ani oczyszczenia.. Ponownie nie kupię, ale może wypróbuję jakiś kremik tej marki, co by jej tak całkowicie nie skreślać :))

22 komentarze:

  1. Znam krem Ziaji, jestem ciekawa tego peelingu, ale nie widziałam go nigdzie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam Aussie. Szampon i odżywka często goszczą na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stosowałam kiedyś ten peeling i przyznam, że byłam z niego zadowolona. Jednak postanowiłam przerzucić się na kosmetyki naturalne i na tą chwilę jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem chyba jedną z nielicznych u których nie sprawdza się Aussie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam lepszych szamponów niż Aussie :) Aplikacja szamponu i odzywki daje gwarancję super włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ziaja to znam. Tamte widziałam ale nie kupowałam. Może czas to zmienić

    OdpowiedzUsuń
  7. Aktualnie używam masło kakaowe Ziaja, fajnie pachnie i podkreśla opaleniznę. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aussie bardzo lubię i często gości w mojej pielęgnacji, zarówno szampon jak i odżywka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ziaja masło kakaowe, jak ja dawno tego nie miałam. Chyba sobie kupię balsam, uwilbiam ten zapach

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Produkty Aussie uwielbiam, bardzo sobie cenię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta maska do włosów mnie zaciekawiła, będę musiała o niej pamiętać. Masło kakaowe kiedyś było moim ulubionym kosmetykiem

    OdpowiedzUsuń
  13. Masło kakaowe mam już od lat, już nie zliczę opakowań :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ten tonik do twarzy to musi przepięknie pachnieć

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie gruszkowy tonik jest ciekawy. Masło kokosowe chyba każdy zna

    OdpowiedzUsuń
  16. Aussie, To produkt najwyższej jakości, lubię go używać

    OdpowiedzUsuń
  17. Z powyższych nie używałam jedynie toniku HOA, ale mam już swój ulubiony od Bioderma :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Włosy mogą być prawdziwą ozdobą kobiety, ale trzeba odpowiednio o nie zadbać. Często nawet w popularnych drogeriach można znaleźć dobre kosmetyki, choć trzeba pamiętać o tym, że dla każdego co innego będzie skuteczne.

    OdpowiedzUsuń