wtorek, 10 maja 2016

Moje zakupy w Rossmannie

Przyznam szczerze, że nie poszalałam. Chwyciłam koszyk i się zaczęło. Wrzuciłam dobrych kilka szminek, błyszczyków, a i jeszcze konturówka się znalazła, po czym wszystko to odstawiłam na miejsce, zostawiając dwie rzeczy. Te, które najbardziej trafiają w mój gust.



Max Factor, Marilyn, 03 Berry - czerwień wręcz stworzona dla mnie! Lubię klasykę i z wiekiem coraz lepiej się z nią czuję, aczkolwiek nie na tyle dobrze, by nosić ją na ustach codziennie. A taka z kolei przełamana różem, odrobinkę dyskretniejsza jest strzałem w dziesiątkę. Dodaje charakteru, fajnie komponuje się z moją jasną karnacją i czarnymi włosami. Jest trwałą - na moich ustach wytrzymuje bez poprawek ok. 4-6 h, a kiedy już schodzi to naprawdę równomiernie.



L"Oreal, Color Riche Extraordinaire, 101 Rose Melody - trochę pomadka, trochę błyszczyk. Ciekawe i oryginalne opakowanie. Odcień różowy - taki zwyczajny, codzienny, choć uroczy. Godna pochwały konsystencja niezlepiająca ust. Trwałość przeciętna, ok. 2-3 godzin. Niby nic nadzwyczajnego, ale efekt tafli, jaki możemy uzyskać dzięki niej w pełni przekonał mnie do zakupu. Za cenę regularną (ponad 40 zł) w życiu bym się nie skusiła, bo takich pieniędzy nie jest warta. Podczas promocji - jak najbardziej. Jeśli chcemy odpocząć od ciężkich szminek, ta pomadka w formie błyszczyka będzie świetnym, lekkim rozwiązaniem.



A tak w ogóle...to w ręku miałam tester z tej serii L'Oreala, w pięknym, mlecznym odcieniu. Do kasy zabrałam numer 101.. Zdziwienie wielkie, no ale do Rossmanna trzeba wrócić.





12 komentarzy:

  1. Max Factor ma zarówno piękny kolor, jak i opakowanie. Błyszczyk/pomadkę z L'Oreala miałam, ale chyba nigdy nie przekonam się do błyszczyków. Moje usta (i włosy też) ich nie lubią ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. szminka Max Factor jest prześliczna! ♥

    xyzqui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ ta pomadka z Max Factor jest piękna! Szkoda tylko, że mi nie pasuje taka czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może spróbuj? :D w końcu odcieni czerwieni jest mnóstwo.

      Usuń
  4. Śliczne kolory! Ta czerwień z Max Factor'a jest wprost idealna.
    http://momentofdreamsheart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie piękne zdjęcia i jak tu się dużo u Ciebie zmieniło, o Boooże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, dzięki :) staram się jakiś progres zaliczać mimo braku wrodzonej zdolnosci do robienia zdjęć ;)

      Usuń
  6. Uwielbiam Rossmana. Zawsze tam coś zakupię, a te ich promocje to są po prostu super.

    OdpowiedzUsuń