niedziela, 16 listopada 2014

Zakupy - Rossmann 1+1 i inne

Na promocji 1+1 kupiłam tylko dwie rzeczy.. W sumie, ceny zostały tak cholernie podwyższone, że zaczęłam wątpić w sens całej tej akcji. Wróciłam do domu ze słynną czekoladką i nowym tuszem L'Oreal. Łącznie zapłaciłam ok. 63 zł. 
Bronzer Bourjois leży jeszcze nieotwarty, ale na pewno możecie spodziewać się recenzji, jak tylko wyrobię sobie o nim opinię. Natomiast tusz do rzęs pojawi się na blogu jeszcze raz już niedługo. 

W Hebe na promocji dorwałam odżywkę do włosów Klorane za 19,90 zł.  Czaiłam się na nią od dobrych kilku miesięcy! Nie mogę się doczekać testowania!

Ostatnimi rzeczami, jakie kupiłam, były dwa olejki. Perfecta - samoopalacz do ciała i Pantene do włosów. Oba się nieźle sprawdzają i napiszę o nich coś więcej :) 
A co Wy ostatnio kupiłyście? :) 

19 komentarzy:

  1. to jeden z trafniejszych moich zakupów "w ciemno" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie kupiłam nic :P Czekam na Urban Decay Naked 3! Wczoraj dowiedziałam się, że pod koniec listopada ma się pojawić w Sephorach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chyba też zaszaleję i ją kupię! :D o ile środki mi na to pozwolą :D

      Usuń
  3. Czekam na recenzję samoopalaczowej mgiełki :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Na promocji nic nie kupiłam, ale czekoladkę kupiłam przy okazji poprzedniej akcji, uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jeszcze nie wiem czy uwielbiam, ale coraz bardziej lubię :D

      Usuń
  5. Ta słynna czekoladka i mnie się marzy...

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem ciekawa bardzo tego tuszu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten olejek z Pantene mam już jakiś czas i w sumie może być, ale ciągle martwię się przez ten alkohol w składzie! A czekoladkę mam już ponad rok i nadal nie mogę się nią nacieszyć! To jeden z moich ulubionych kosmetyków i nawet jakbyś zapłaciła za nią 60zł to gwarantuje że będziesz zadowolona! I codziennie rano jej zapach też bardzo poprawia mi humor ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem bardzo efektów tuszu i olejku Pantene, zwłaszcza, że moje olejki/sera wykańczają się...

    OdpowiedzUsuń
  9. Pora odwiedzić Hebe, skoro Klorane można kupić w tak atrakcyjnej cenie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. kurde musze sie w koncu zaczaic na ta czekoaldke z bourjouis ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardziej w tym miesiącu poszłam w ciuchy, kosmetyki zużywam te co mam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też kupiłam czekoladkę, tusz jest fajny ale odbija mi się pod oczami. Jejku żartujesz taka tania ta odżywka Klorane muszę sprawdzić czy będzie jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również skorzystałam z promocji w ROSSMANNIE :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zawsze chciałam mieć tą czekoladkę.

    OdpowiedzUsuń
  15. W moim Rossmannie niestety nie ma szafki Bourjois :/ Tym razem niestety na nic się nie skusiłam. Po prostu były pustki.

    OdpowiedzUsuń