sobota, 2 lipca 2016

Dobry szampon oczyszczający | Organique, z glinką Ghassoul


Z reguły omijam szampony w kostce. Ba, gdy stawały się coraz bardziej popularne twierdziłam, że to zbędny gadżet. I chyba wszystko zaczęło się, kiedy postanowiłam sprawdzić, jak na skórze głowy zachowa się mydło Aleppo (swoja drogą - także firmy Organique)...
Pozwoliłam sobie na te małe porównanie w roli wstępu, ponieważ o zastosowaniu owego mydła byłam zadowolona z efektów, aczkolwiek twierdziłam, że zdecydowanie jest zbyt inwazyjny dla moich suchych włosów. Fakt, były niesamowicie oczyszczone - zarówno skóra głowy, jak i same włosy, jednak wolałam coś lżejszego, ale o podobnych właściwościach. 


I kiedy zobaczyłam u siostry w sklepie szampon w kostce Organique musiałam go wypróbować. Był to strzał w dziesiątkę. Z całego asortymentu tej firmy uważam, że jest to ich najlepszy produkt oczyszczający do włosów. 

Bardzo przyjemnie pachnie - tak rześko, odrobinę słodko, czego się nie spodziewałam. Dobrze aplikuje się na skórę głowy, tworząc minimalną pianę. Nie pozostawia włosów suchych, za to dokładnie oczyszcza z kosmetyków do stylizacji i niechcianego sebum. Jest wydajne, trudno zauważyć, że jego objętość ulega zmianie. Teraz w okresie wakacyjnym świetnie sprawdzi się w kosmetyczce, zamiast dużej butli szamponu w klasycznej formie płynnej. Z czystym sumieniem Wam je polecam, szczególnie jeśli macie włosy skłonne do zbyt częstego przetłuszczania się lub używacie dużej ilości kosmetyków do stylizacji. których resztki lubią osadzać się na włosach. 



9 komentarzy:

  1. Czegoś takiego szukam :) na stronie nie ma tego :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie nie wiem czemu, skoro w sklepie stacjonarnym jest

      Usuń
    2. Pytałam w sklepie stacjonarnym dlaczego nie ma go online do kupienia. Nie jest osiągalny przez internet ze względu na to że jest cięty z bloku i musi być świeży do sprzedaży.

      Usuń
  2. Szamponu w takiej formie jeszcze nie miałam.
    Na moim blogu recenzja podkładu Marc Jacobs, zapraszam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam że mają taki w ofercie, będę musiała wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawie mnie szampony w kostce, ale jeszcze na żaden się nie zdecydowałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie znam tego szamponu. Nawet nie wiedziałam, że taki istnieje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam produkty z glinką 😊😝😝

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak go oceniasz w porównaniu do produktów innych firm ?

    OdpowiedzUsuń