czwartek, 10 listopada 2016

6 kosmetyków na jesień


Na zimę robię się bardzo blada, dlatego codziennie używam pudru brązującego. Tym razem uwzięłam się na piękne, opalizujące, wypiekane złotko od Max Factor, Creme Puff Blush 25.

Powróciłam też w łaski nieziemsko trwałych cieni w kredce marki Kiko Milano. Posiadam trzy odcienie z serii Color Up Long Lasting Eyeshadow. Numer 11 najlepiej pasje do klimatycznych, jesienno zimowych makijaży - złoty, przepełniony drobinkami, rozświetlający.

Uwielbiam szminki Mac! Brave Red to soczysta czerwień, jak nazwa wskazuje - dla odważnych! Po wakacjach chętnie nakładam na usta mocno kremowe, wyraziste szminki.




Przerażająco duży zapas masełek do ust Organique zmusza mnie, by używać ich jeszcze częściej! Oczywiście - to żaden problem dla mnie. Aplikacja ich to czysta przyjemność, a na celowniku mam aktualnie wersję wiśniową. Tuż po niej ruszam z czekoladką :D

Serum - odżywka do rzęs Revive Lashes od Floslek to kosmetyk, do którego po długim czasie postanowiłam powrócić. Bardzo fajnie wypływa na moje kruche rzęsy, wzmacnia je, przyciemnia i przyśpiesza wzrost.


Waniliowy krem do rąk L'occitane to must have w torebce! Mały, poręczny, pięknie pachnący i nawilżający.


11 komentarzy:

  1. Nie znam żadnego z kosmetyków ale chciałabym wypróbować szminkę Maca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie dzielę w sumie szczególnie kosmetyków na jesienne etc, ale Twoje propozycje wydają się być ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś kokosowe masełko do ust Organique i było całkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też kiedyś miałam Revive Lashes i efekty naprawdę mnie zaskoczyły, potem znajoma kosmetolog mnie postraszyła, że składniki są bardzo niebezpieczne i już nosiłam się z decyzją kupna kolejnego i jakoś tak się obawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja słyszałam opinie, że rzęsy szybko rosną, a potem szybko wypadają, ale nigdy u siebie czegoś takiego nie zauważyłam, może dlatego że zbyt często i na bardzo długi okres czasu po takie odżywki nie sięgam

      Usuń
  5. Ja też jesienią uwielbiam złote odcienie i szukam ich niemal w każdym produkcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny kolor ta szminka:) podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  7. zestaw kosmetyków na jesień bardzo ciekawy ale żadna z wymienionych marek nie jest mi znana.Może kiedyś zaznajomisz nas z poszczególnymi markami kosmetyków?pozdrawiam i.c.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię produkty MaxFactora :) ❤ :) ❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Podręczny zestaw jesiennych kosmetyków przydatny przy każdej okazji. Nadchodzi wiosna więc warto szykować się do napisania artykułu o wiosennych akcesoriach do torebki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń