czwartek, 5 listopada 2015

Olejek makadamia - do twarzy, ciała i włosów

Nie będę ukrywać, że jeśli chodzi o oleje to na burym końcu mogłabym postawić kokosowy, a na samym szczycie lniany. Każda z nas jest inna, w związku z czym nasze ciała i włosy mogą mieć różne potrzeby. Dziś napiszę Wam trochę o olejku, który z pewnością zająłby u mnie mocne, drugie miejsce, bo działa naprawdę, naprawdę nieźle. A oto i on, olejek makadamia z Organique :)

Włosy:
Pozwolę sobie zacząć od tego punktu, gdyż to właśnie moje włosy zaprzyjaźniły się z tym olejkiem najbardziej. Kluczem do sukcesu okazało się wyłącznie odpowiednio długie przetrzymanie go na włosach i dokładne spłukanie. Zazwyczaj przed snem, nakładam jego niewielką ilość na długości od połowy ucha w dół, a następnie porządnie zmywam, ale godzina, dwie to zapewne wystarczający czas, aby olejek odpowiednio działał. Efekt, który otrzymamy nie będzie taki, jak po użyciu maski z silikonami, które moje wysokoporowate włosy bardzo lubią, jednak przy regularnym stosowaniu olejek nam to wynagrodzi, gdyż jego działanie jest długotrwałe. Nawilża włosy, nadaje im ładny, zdrowy połysk i dobrze je wygładza. Przyznam szczerze, że zdarza mi się nawet zabezpieczać nim końcówki, choć przy rzadkich włosach może okazać się to wyjątkowo nietrafionym pomysłem. 


Twarz:
Olejku makadamia nie stosuję na twarzy zbyt często, bo zdaję sobie sprawę, że w moim przypadku mniej znaczy więcej i tego się trzymam, by cera była w dobrym stanie. Genialnie zmywa mi się nim makijaż oczu. Może zajmuje to troszkę więcej czasu, niż gdy używam kosmetyków do demakijażu, ale zauważyłam, że rzęsy od olejku są mocniejsze, odrobinę ciemniejsze, a skóra pod oczami miękka i nawilżona. Omijam natomiast okolice strefy T. 


Ciało:
Jeśli tłusta konsystencja i intensywny, orzechowy zapach Was odstrasza, to lepiej nie zastępujcie swojego ulubionego balsamu olejkiem, choć jestem skłonna namawiać do stosowania chociaż dwa razy w tygodniu. Wcieranie go w szczególnie kłopotliwe partie ciała, narażone na rozstępy, czy cellulit, może przynieść upragnione efekty. Z pewnością zauważycie, że skóra jest gładsza, bardziej napięta i odżywiona. Polecam aplikację przed snem, by w ciągu dnia nie czuć się niekomfortowo.


Najbardziej zaskoczyło mnie pozytywne działanie olejku makadamia na moje rzęsy. Podczas demakijażu zwykłym płynem micelarnym potrafiłam na waciku znaleźć nie jedną rzęsę, a teraz tak nie jest. Lepiej się prezentują i są mocniejsze. Jestem bardzo ciekawa, które olejki królują u Was i jakie macie doświadczenie z olejkiem makadamia? 


cena: 69,90 zł | pojemność: 125 ml | dostępność: Organique

3 komentarze:

  1. I ja zaczęłam kupować oleje chociaż to moje drugie podejście do nich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Samego czystego olejku nie używałam, miałam za to naturalne masełko do ciała z tym olejem. Muszę przyznać ze przeciw rozstępom działa bardzo dobrze, szybko się goją i są mało widoczne

    OdpowiedzUsuń