środa, 17 lutego 2016

Nowe pomadki Lovely, Creamy Color



Ostatnio będąc w Rossmannie przykuła moją uwagę szafa Lovely, choć na co dzień raczej ją omijam. Fajne, kwadratowe opakowania ich nowych szminko / pomadek nie mogą tak po prostu zostać niezauważone!



Kremowa, pozbawiona drobinek konsystencja to coś, co lubię. A do tego ładne, wyraziste kolory. Aż sama się dziwię, że udało mi się wybrać tylko jedną. 02 to intensywny, cukierkowy róż.



Zimą często mam problem z suchymi ustami. Gdzieniegdzie skóra jest w tragicznym stanie, zdarzy się, że miejscowo pęka i muszę zrezygnować z matowych, wysuszających szminek. Ta natomiast jest na tyle wilgotna, że aplikacja to czysta przyjemność. I może jakoś szczególnie nie nawilży,ale też z pewnością nie pogorszy stanu naszych ust.



Jedyną wadą całej tej serii jest opakowanie. Genialny, prosty desing nie idzie w parze z dobrą jakością. Często otwiera się w torebce i paskudzić całą jej zawartość. Pomijając ten drobny szczegół, za nieco ponad dziesięć złotych dostajemy świetną pomadkę na zimę. Jeśli jeszcze jej nie macie, to pędźcie do drogerii i wypróbujcie, bo naprawdę warto :)

20 komentarzy:

  1. Kolor jest śliczny i najważniejsze, że pomadka się sprawdza.
    Opakowania Wibo i Lovely często pozostawiają wiele do życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. ta firma chyba zawsze produkuje otwierające się pomadki...
    Za to piękne opakowanie i kolor!
    Dodaję do obserwowanych i czekam na kolejne posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolir jest naprawdę piękny, jeszcze ich nie widziałam u siebie, ale dawno nie byłam w Rossmannie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny kolor i opakowanie bardzo ładne, szkoda że słabej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Opakowanie bardzo przypomina pomadki z Clinique :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jakoś jej jeszcze nie spotkałam, może się skuszę.. ;) TYlko szkoda że słaba jakość.

    OdpowiedzUsuń
  7. Opakowanie wygląda świetnie. Szkoda, że dobór odpowiednich materiałów do jego wykonania nie jest mocną stroną Lovely.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziś miałam ją w ręku ale ostatecznie nie wpadła do koszyka.

    OdpowiedzUsuń
  9. ee..tam opakowanie, szminka jest cudna

    OdpowiedzUsuń
  10. Macałam te pomadki w Rossmannie i bardzo mi się spodobały kolory, ale nic nie wybrałam. Może jak będzie jakaś promocja, to się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie widziałam, ale kolor jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo nawet nie wiedziałam o tych pomadkach ;) chętnie przyjrzę sie im bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczny kolor. :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pokaż na ustach a nie tak o :P Bardzo nie lubię gdy produkt pokazany ale nie na sobie więc ciężko go ocenić ;/ zresztą jak widzę większości rzeczy :(

    OdpowiedzUsuń