czwartek, 19 października 2017

Peeling do ust Evree | Poziomka



Podczas promocji w Rossmannie skusiłam się między innymi na peeling do ust marki Evree o zapachu poziomki. Kosztował mnie już po rabacie - 55 % niecałe 7 zł.  W cenie regularnej ok. 15 zł pewnie bym go nie kupiła.To trochę zbędny gadżet, bo przecież która z nas nie potrafi z miodu i cukru przygotować sobie sama taki produkt? 




Za te kilka złotych postanowiłam go jednak wypróbować. My kobiet, mamy przecież dni, że nic się nie chce, więc może akurat taki gotowiec się kiedyś przyda. Prawda jest taka, że sięgnęłam po niego od razu, gdy wróciłam z zakupów :DDD Pachnie bardzo ładnie, smakuje też (no taaaaak..uwierzcie, łatwo go trochę przez przypadek zjeść). Niewielka ilość wystarczy do jednej aplikacji. 

Peelingi jest delikatny dla ust, a jednocześnie skuteczny. Fajnie je wygładza, po użyciu sa jędrne w dotyku, optycznie nieco większe. Matowe szminki od razu prezentuja się o niebo lepiej. Zawiera dużo olejków, dzięki czemu nie wysusza. Nawet śmiem twierdzić, że odrobinę nawilża i poprawia ich stan. Warto sobie kupić i przetestować. Do wyboru jest jeszcze wersja pomarańczowa :)

4 komentarze:

  1. Świetnie, dzieki za polecenie ;) dla mnie bedzie super ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obecnie mam pomadkę peelingującą Bell. Najlepiej i tak działa chyba cukier wymieszany z miodem :)

    OdpowiedzUsuń