niedziela, 22 października 2017

Wibo | Ultra Matte Liquid Lipstick | Royal Pink


Jakoś nie jest mi po drodze z pomadkami, szminkami i innymi drobiazgami do ust marki Wibo. Albo ja jestem czepliwa, albo po prostu nie odpowiada mi ich jakość. Jakże wielkie było moje rozczarowanie (wprawdzie pozytywne!) gdy ostatnio sięgając po ich produkt nie znalazłam zbyt wielu wad, a nawet pokusiłam się o komplementy.

Matowe pomadki w płynie, Ultra Matte Liquid Lipstick przyciągają uwagę! Takie różowe cukiereczki, po które aż ciężko nie sięgnąć będąc w Rossmannie. Przygarnęłam wprawdzie tylko jeden odcień (Royal Pink), ale nie był to łatwy wybór... Odcień okazał się nietrafiony, jest ładny, tylko dla mnie niestety na ustach za jasny, jakiś taki mało twarzowy, trochę pomarańczowy. Muszę wybrać inny :)

Ale co do działania - trwałość jest rewelacyjna! Robiąc swatcha z trudem, za czwartym razem udało mi się domyć dłoń. A i wtedy pozostał na skórze lekki ślad po pomadce. Z ust schodzi całkiem równomiernie, jak to kosmetyki z efektem matu troszkę podkreśla suche skórki, choć tragedii nie ma. Kolory są intensywne, nasycone, pigmentacja na plus. Nie zauważyłam, aby pomadka pogarszała stan ust - nie nawilży ich, nie zregeneruje, ale też krzywdy nie zrobi. Zdecydowanie coś dla wielbicielek tanich, dobrych jakościowo matowych pomadek w płynie. Ja jestem mega zadowolona, ale muszę skoczyć do Rossmanna po inny kolorek :D

* pomadka wymaga dwóch warstw - przy jednej nie uzyskamy pełnego krycia
* nie wiem, jak Wy, ale mi ODROBINĘ przeszkadza fakt, że czuję tę pomadkę na ustach.. dziwnie się nosi

4 komentarze: