wtorek, 8 maja 2018

Szampon kokosowy głęboko nawilżający | Do włosów gęstych, kręconych, puszących się


Nie mogę się doczekać, kiedy znowu będę za granicą i zajdę do sklepu Lush. Moje uwielbienie do tej marki jest tak ogromne, że rozważam już nawet zakupy przez ich sklep internetowy :DDD Szampon kokosowy do włosów Curly Wurly kupiłam bez żadnego namysłu. Wiedziałam po prostu, że zmieści mi się do podręcznego jeszcze jakieś maleństwo. Kompletnie nie myślałam, że pokocham ten kosmetyk, że w sumie to moje włosy go pokochają i dozuję sobie resztki gdzieś tam na dnie bym mogła się nim cieszyć jeszcze trochę. 

100g kosztowało coś ok. 8 funtów. Opakowanie, jak widzicie jest standardowe, czarne, wygodne i praktyczne. Zdecydowanie na plus. Zapach kokosowy oczywiście, ale delikatny, trochę może specyficzny, nie jest to taki kokos przesłodzony, chemiczny. Konsystencja jest mega gęsta, dodatkowo w szamponie znajdują się wiórki kokosowe! Niesamowite! :D 



Szampon przez swoją zbitą konsystencję i słabe pienienie stosunkowo szybko znika z pojemniczka. Jego aplikacja też nie jest taka super prosta. Najlepiej trochę produktu nanieść na dłonie, następnie rozetrzeć, dodać nieco wody i rozprowadzić na skórze głowy. Co do samego działania i efektów, nie mam żadnego ale! Kosmetyk jest rewelacyjny szczególnie do włosów takich jak moje, czyli gęstych, przesuszonych, kręconych i puszących się. Świetnie nawilża i wygładza. Pozostawia włosy pachnące, miękkie i podatne na stylizację. Niestety nie znam drugiego takiego produktu i gdy tylko zużyję resztki, które mi zostały, moje włosy i ja będą za nim tęsknić. Jeżeli będziecie w sklepie Lush, bierzcie go w ciemno, bez względu na to jakie włosy macie, i czy lubicie kokosa. Włosy z pewnością się Wam za to odwdzięczą pięknym wyglądem! 










4 komentarze:

  1. Ja właśnie testuję maseczkę do twarzy Rosy Cheeks z LUSHa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie stosowałam jeszcze żadnego produktu tej marki. Nawet mnie jakoś specjalnie nie kręcą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najgorzej jak się w końcu trafi świetny kosmetyk i nie ma się do niego stałego dostępu. Generalnie muszę go wypróbować, bo lubię wszystko co kokosiaste.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się genialnie <3 Uwielbiam kosmetyki z kokosem.

    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń