piątek, 1 maja 2015

Nowe serum do rzęs! Rozdanie!

Niestety mam mało czasu na prowadzenie bloga, ale znalazłam chwilę, by ogłosić rozdanie, w którym do wygrania jest nowość marki Floslek! Serum do rzęs Revive Lashes
Zadaniem produktu jest stymulowanie wzrostu brwi i rzęs, przyciemnienie ich, wzmocnienie, zagęszczenie, pogrubienie i zabezpieczenie przed wypadaniem. Brzmi obiecująco! Ja sama jestem w trakcie testowania i dodam, że moje oczy w pełni tolerują serum, a niewidoczne rzęsy stają się coraz ładniejsze. 
Zasady rozdania są proste - zgłaszajcie się w komentarzach, a zwycięzcę wybiorę równo za tydzień, 7 maja

wydłużenie rzęs u 76% badanych
zagęszczenie rzęs u 68% badanych
pogrubienie rzęs u 56% badanych
wzmocnienie rzęs u 84% badanych
stymulacja odrastania rzęs u 68% badanych
komfort precyzyjnej aplikacji u 88% badanych
satysfakcja z wydajności produktu u 92% badanych 


18 komentarzy:

  1. Zgłaszam się ;) Za bardzo w to nie wierzę, ale może okaże się tańszą (?) alternatywą dla L4L ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym przetestowała to serum ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się również zgłaszam z moimi krótkimi rzeskami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. zgłaszam się, przydałaby się taka odżywka moim rzęsom :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo!
    Ja również się zgłaszam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłaszam się, montagne@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. przyłączam się do wspólnej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie wypróbuje to cudeńko😃Miło by było zatrzepotać pięknymi rzęskami z strone męża😉

    OdpowiedzUsuń