czwartek, 7 grudnia 2017

Hugo Boss, Boss Femme, woda perfumowana - recenzja




Nazwałabym te perfumy takim średniakiem. Bo to średnia trwałość, średnia półka cenowa, średni desing i średni zapach. Ale powiedziałabym też, że bardzo lubię tego przeciętniaka. mimo że na pierwszy rzut oka jest taki zwyczajny..


Jego cena to ok. 150 zł za 50 ml, jeśli dobrze traficie. Aktualnie w Empiku ten zapach kosztuje teraz 154,90 zł | 50 ml. Jest idealny na prezent raczej dla kobiet młodszych, choć ma w sobie coś tak uniwersalnego i kobiecego, że może sprostać wymaganiom również kobiet dojrzałych. Flakon, jak to flakon - ładny, elegancki. Spodobał mi się dużo bardziej dopiero po jakimś czasie ( i wcale nie powiem, że zwycięskie spotkanie z podłogą sprawiło, że spojrzałam na niego w zupełnie innym świetle).



Jako wielbicielka ulepków, wszelkiej maści słodyczy w perfumach nie jestem usatysfakcjonowana w stu procentach. To zapach bardziej kwiatowy - nie owocowy. Frezja, róża, ambra przeważają, dominują nad morelą, porzeczką i mandarynką. Gdzieś ta słodycz się przeplata, ale de facto nie jest mdło i ciężko. Czuję przy pierwszym psiknięciu świeży bukiet kwiatów, drzewne nuty i wybijającą się na pierwszy plan różę. Dopiero później otulające ją owoce, które po jakimś czasie gasną. Jest zmysłowo, delikatnie, dziewczęco i ulotnie..


Wybór Femme to pewniak. One mogą się podobać. Wspaniale sprawdzą się jako pachnidełko na co dzień, którego nie żal nam używać bez większej okazji, może do pracy? Co do trwałości, na mnie oscyluje w granicach 4 do 6 godzin. Nie ma szału, nie ma fajerwerków, ale rozczarowania też nie.  Na pewno z przyjemnością wypsikam je do końca.


Nuty: 
mandarynka, czarna porzeczka, frezja, stephanotis, orientalna lilia,
płatki bułgarskiej róży, drewno drzewa satin, morela, ambra

5 komentarzy:

  1. Nie tylko dla młodszych :)
    Miałam te perfumy, bardzo mi się podobają.
    Estee Lauder Moder Muse Chic też pachną podobnie, i na któreś z tych dwóch ( EL lub HB ) za jakiś czas się skuszę - chyba na wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie jestem ciekawa zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również jestem ciekawa tego zapachu :) Ma bardzo ładny flakonik :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglada mega zachecajaco i ladnie :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń