poniedziałek, 25 grudnia 2017

Drobiazgi świąteczne

Tak samo jak na profilu fb,  tak również i tu chciałabym Wam życzyć Wesołych Świąt; szczęśliwych, zdrowych, spędzonych w gronie najbliższych ludzi. Niech będą magiczne, wyjątkowe, niech zostaną w pamięci. Kiedy, jak nie teraz znaleźć chwilę dla rodziny, przyjaciół. Kiedy, jak nie dziś porozmawiać z nimi, usiąść przy jednym stole? Święta to dla mnie właśnie ten moment, ta chwila.

Święta to dla mnie też prezenty! A jakże! Uwielbiam dostawać prezenty, ale przyjemność sprawia mi też wręczanie ich. W tym roku z rodziną obdarowaliśmy się głównie rzeczami użytecznymi, dostałam elegancką narzutkę, ciepły sweterek..


Nigdy nie miałam nic marki Benefit, dlatego dużą radość sprawiły mi te miniaturki. Kultowy bronzer Hoola, rozświetlacz Watt's Up i konturówka do twarzy. W najbliższym czasie pokażę Wam swatche i powiem kilka słów. Zestaw pochodzi z edycji limitowanej i w tej chwili niestety jest już chyba wyprzedany..








Pod choinką znalazłam też moją pierwszą czekoladkę z MUR I heart chocolate. Sama jakoś się na nią nie skusiłam, nie wiem dlaczego, ale kolory cieni wydają się być bardzo przyjemne. Możecie spodziewać się recenzji na blogu.

Wisienką na torcie okazała się być pomadka z Bourjois w pięknym, czerwono bordowym odcieniu 06 Plum Russian. Jej lekko transparentne wykończenie bardzo mi odpowiada!



Na koniec wspomnę Wam jeszcze o myszce komputerowej, którą dostałam. Mikołaj dobrze słuchał, bo narzekałam jakiś czas temu, że potrzebuję nowej myszy. Model Prodigy G203 marki Logitech jest poręczny, solidnie wykonany i co najfajniejsze - myszka zmienia kolor :DDD Grę kupiłam sobie sama. Wiem, wiem, że lata już nie te, ale ja bardzo lubię Simsy i no nie mogłam się powstrzymać! Tym bardziej, że ten dodatek oferuje nam tyyyle nowych możliwości! :D Chyba.. pora wracać do świątecznego stołu. Życzenia złożyłam, prezenty wyrywkowo pokazałam. Jeszcze raz - Wesołych Świąt!  ps. sweterek ze zdjęcia też był prezentem, bardzo fajny, milutki z HM, polecam!

8 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji Świąt! A prezenty bombowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wieki nie grałam w Simsy :)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wzajemnie! :) ja to jeszcze pamiętam tę pierwszą część simsów :DD

      Usuń
  3. Aaaa Simsy! Garlo sie w mlodosci ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny, świąteczny zestaw! :) Pozdrawiam i czekam na kolejne posty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam simsy ❤
    Niestety dodatków nie mam...

    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne prezenty :) Czekam na kolejne posty o kosmetykach :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń