wtorek, 6 lutego 2018

Ulubione maseczki do włosów i twarzy. jednorazowe


Może nie kupuję ich zbyt często, ale gdy tylko wyjeżdżam w pierwszej kolejności pakuję do kosmetyczki maseczki od Montagne Jennesse, 7th Heaven. W ich asortymencie są zarówno kosmetyki do włosów, jak i do twarzy. Ceny maseczek do włosów wahają się od 6 do 8 zł za saszetkę 25 ml. Wystarcza na 2 aplikacje. Te do twarzy kosztują ok. 5-6 zł za 15 ml i również możemy je rozdzielić na kilka razy (są bardzo wydajne). Pierwszy raz spotkałam się z tymi kosmetykami kilka lat temu. Wypróbowałam wówczas maseczkę czekoladową do twarzy i przepadłam! Gęsta, kremowa, o przepięknym zapachu. Świetnie zmiękczała moją skórę twarzy, rozświetlała ją i dodawała zdrowego blasku. Wersja kokosowa jest w zupełności taka sama. Na dodatek przywodzi mi na myśl słoneczne wakacje, morze. Używanie jej to czysta przyjemność.


Maseczki do włosów dużo rzadziej widuję w sklepie niż te do twarzy. A szkoda! Bardzo dobrze wygładzają włosy, nawet tak puszące się i niesforne jak moje. Pachną równie pięknie, łatwo aplikują się na włosy, nie obciążają ich. Warte są swojej ceny - nie mogę powiedzieć o nich niczego złego. Idealne sprawdzą się na wyjazdach, czy podczas domowych spa :) Kokosowa trochę lepiej sprawdziła się u mnie niż miodowa, a może po prostu zwyciężyły preferencje odnośnie zapachu.. W każdym razie gorąco polecam Wam maseczki tej marki.  ps. Warto po nałożeniu maseczki na włosy, założyć na głowę czepek jednorazowy, a na to jeszcze ręcznik. Taka "sauna" dla włosów wyraźnie wspomoże działanie kosmetyku :)

5 komentarzy:

  1. Kiedyś sięgałam po saszetkowe maski, ale teraz wolę w tubkach bądź glinki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja je zuzywam na raz.. Jak narazie jestem na tak co do tej firmy, a wlasnie jestem na etapie przygotowania wpisu o 4 maseczkach tej marki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna sprawa takie maseczki. Muszę sobie cos takiego sprawic; ) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post. Właśnie przymierzałam się do kupienia takiej maseczki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię maseczki od Montagne Jennesse :)

    OdpowiedzUsuń