piątek, 16 lutego 2018

Promocja w Super- Pharm 1+1 za grosz dowolnej marki | Bourjois Silk Edition, 52 Vanilla




W dniach 8-14 lutego była naprawdę dobra promocja w Superpharm na kosmetyki do makijażu. Z ich kartą drugi kosmetyk tej samej marki kosztował symboliczny grosik! Niestety dowiedziałam się o tym dużo za późno, zupełnie przez przypadek podczas zakupów. Weszłam do drogerii tylko po tusz do rzęs, no ale skoro mogę wybrać sobie coś jeszcze z Bourjois za darmo, to wybrałam :)



Puder w kamieniu Silk Edition, w odcieniu 52 Vanilla w cenie standardowej kosztuje ok. 60 zł, natomiast w internetowych drogeriach znajdziecie go też za 40 zł. Pierwsze co może zaskoczyć, to opakowanie. Wykonane naprawdę solidnie, ładnie i praktycznie. Posiada w środku fajne lustereczko i gąbeczkę. W podróży na pewno nie martwiłabym się, że mi się rozleci w torbie. Kosmetyk pachnie dyskretnie, w dotyku jest jedwabisty. Takiego efektu też możemy się spodziewać na twarzy. Pomimo właściwości matujących, wykończenie będzie jedwabiste, nadające skórze zdrowy wygląd i blask. W moim odczuciu Slik Edition w duecie z podkładem kryjącym, dodatkowo spotęguje efekt maskowania niedoskonałości, ale na pewno nie utworzy na twarzy maski. Nie wysusza, nie wchodzi w załamania, dobrze współpracuje z bazami, podkładami i korektorami. Wcześniej stosowałam dość często puder Maybelline z serii Fit Me i choć nie narzekałam na niego, to teraz widzę ogromną różnicę. Bourjois zdecydowanie wygrywa również pod względem trwałości. Moja skóra często się świeci, łatwo się przetłuszcza, szybko gromadzi sebum. Silk Edition na wiele godzin zabezpiecza ją przed niepożądanym błyszczeniem. Z ręką na sercu - polecam. Warto poszukać promocji i wypróbować ten puder na własnej skórze.


4 komentarze:

  1. Jakoś nie sięgam po tę markę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie z tych wszystkich drogeryjnych Bourjois jest najlepsza:)

      Usuń
  2. Mialam kilka kosmetykow tej firmy ;) cudenka ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń