środa, 2 kwietnia 2014

Kosmetyczne Nowości

Cześć! Dzień jest piękny, aż chce się żyć! Niestety ja nie tryskam energią, nie czuję się radosna i nie mam ochoty wyjść z domu. Męczy mnie od kilku dni kiepski nastrój. Oby minął. Oby jak najszybciej, bo aż szkoda męczyć się w czterech ścianach, gdy wiosna daje się nam we znaki :)

Rzadko piszę. Nie mam czasu - pochłania go szkoła i praca, ale staram się. Kiedy widzę, że zrobiłam sobie tygodniową przerwę, wiem, że pora wrócić i na moment postawić bloga na pierwszym miejscu :) 


Ostatnio otrzymałam nowości od Flosleku i od Bell. Cieszę się, że mogę je przetestować, gdyż zapowiadają się naprawdę nieźle :) Do mojej kosmetyczki wpadły też kosmetyczne prezenty.
Cienie od Bell, które widziałam już na półce w Hebe :) Podoba mi się kompozycja delikatnych, lekkich odcieni z dwoma intensywniejszymi. 

Podkład również od Bell. Wybrałam odcień 02 i powiem szczerze, że jest dosyć ciemny. Zastanawiam się, czy nawet 01 nie byłby za ciemny dla typowej, jasnej karnacji. 
I wisienka na torcie, a właściwie brzoskwinka :DDD Przepiękny, pastelowy lakier :)

Inglot zajmuje sporą część mojego serca :D Mam do tej firmy ogromny sentyment i zawsze chętnie sięgam po ich produkty. Tym razem to dzięki mojej Kini (:*) coś nowego wpadło mi w ręce. 
Szminka, a zarazem konturówka w jednym. Bardzo podoba mi się jej odcień. Trochę fuksja, trochę nie. Na pewno delikatniejsza od tych, które już mam. Do tego matowa, idealna :)
Dostałam też bibułki matujące, które chodziły za mną od dłuższego czasu :D

I całkiem przyjemny bronzer z GR, również prezent :)))

A teraz kosmetyki od Floslek. Trochę ich jest :) Nowa wersja żelu arnikowego, seria Anti Acne i żel do higieny intymnej. 
Kosmetyki z serii Anti Acne - peeling enzymatyczny, pianka antybakteryjna i tonik. 

Uff :) To już koniec :) Trochę tych nowości się uzbierało! Za jakiś czas zapraszam na recenzję. Uciekam cieszyć się wolnym dniem i życzę Wam miłego popołudnia :)

14 komentarzy:

  1. O, Floslek widzę. Samo dobro :) a brzoskwinkowy lakier jak najbardziej bym przygarnela ) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że sporo fajnych rzeczy u Ciebie się pojawiło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, lakier jest śliczny, pokazuj na pazurach! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakier i pomadko/konturówka przepiękne kolorki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ widzę tu wspaniałe rzeczy u Ciebie. Inglot też podbija moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo zaskakujące nowości :) Lakier śliczny *-*

    Przepraszam, za moją nieobecność na twoim blogu

    OdpowiedzUsuń
  7. mam też te cienie, piękne kolorki, choć delikatna pigmentacja

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawi mnie ten tonik z Flosleku, jak skończy mi się obecny, to muszę poważnie się nad nim zastanowić ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie jakoś z Floslekiem nie po drodze :) Ładny odcień lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że nie jestem jedynym zombiakiem;) Od kilku dni przypominam istotę pozbawioną energii;) Kredka Inglota wygląda rewelacyjnie. Od pewnego czasu poszukuję takiej pomadki. Muszę odwiedzić pobliski salon:)

    OdpowiedzUsuń
  11. te cienie z Bell wydaję się być niezłe ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam floslekowy płyn do higieny intymnej i bardzo go lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor lakieru z Bell jest przepiękny :-)

    OdpowiedzUsuń