środa, 17 września 2014

Co się dzieje ?!

Ostatnio w moim życiu nastąpiły pewne zmiany. Odeszłam z pracy, postanowiłam znaleźć coś innego, zmieniłam zdanie i wybrałam też studia; państwowe, dzienne przy niewielkich naciskach rodziny. Swoją edukację chciałam zakończyć na maturze, myślałam, że nigdzie się nie dostanę, bo świadectwo dojrzałości wygląda dość opłakanie. Najwyraźniej w tym roku matura nie tylko mi poszła naprawdę przeciętnie. Rano wróciłam z Sopotu a popołudniu zalogowałam się do systemu i zobaczyłam radosny, zielony napis - kandydat zakwalifikowany. Cóż, teraz nie pozostaje mi nic innego, jak planować specjalizacje, a później kolejne studia :DDD  Żarcik. 

W moich planach została już tylko praca, ale nie śpieszę się  jej znalezieniem. Teraz bardziej chce się skupić na sobie, na blogu, na szkole. Los jest dla mnie łaskawy i wszystko dzieje się po mojej myśli. 

Wrzucam kilka zdjęć z mojego ulubionego miasta - tuż po Warszawie. Kocham Sopot!




14 komentarzy:

  1. Gratuluję przyjęcia na studia! Ja po dłuuugich przemyśleniach postanowiłam załapać się na 3 nabór i też mi się udało. Z jednej strony nie mogę się doczekać, ale jednocześnie cholernie się boję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc obie w ostatniej chwili zadecydowałyśmy :) Mam podobne odczucia, ale u mnie jeszcze dochodzi niepewność, czy aby dobry kierunek sobie wybrałam. W każdym razie, życzę powodzenia! :)

      Usuń
  2. A ja znowuż robię na odwrót. Jestem po licencjacie, idę do roboty (teraz szukam), mgr przekładam na za rok i pójdę na zaoczne, bo teraz chcę skończyć kosmetykę którą robię weekendowo, a dwóch kierunków na zaocznych szczerze nie chce mi się ciągnąć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również gratuluję przyjęcia na studia:)
    Zdjęcia są piękne i ten łabędź !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiedz mi jaki wybralas kierunek? ;) gratuluję, jak widac nie warto nigdy rezygnowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham Trójmiasto :) Gratuluję studiów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję dostania się! :) Jaki kierunek wybrałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybrałam pedagogikę specjalną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny kierunek miałaś ciężki rok na maturę.. Mam nadzieje ze mi tez pójdzie dobrze i dostane sie tam gdzie chce !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki! :) Ja miałam dosyć trudną maturę, ale też przyznam, że sama niewiele się uczyłam, jednocześnie pracowałam i rzadko bywałam w szkole.

      Usuń
  9. gratuluję przyjęcia na studia
    ja nie planowałam i skończyłam edukację na technikum :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję studiów i tego że Ci się układa:)

    OdpowiedzUsuń