wtorek, 9 września 2014

WISHLIST jesiennie

Udało mi się w miarę sprawnie i uniwersalnie skompletować moją garderobę. Brakuję mi w niej kilku elementów, ale jestem cierpliwa - w końcu, nie wszystko od razu. Z pewnością czaję się na cieplejsze, nieco wyższe buty i parkę, ewentualnie najprostszy trencz. To zakupy konieczne, niezbędne. Przygarnęłabym jeszcze jakieś nowe trampki, chyba już nie Vansy, choć kto wie..:D
botki na obcasie | cienka, szyfonowa, czarna koszula | cieplejsza parka| matowa, fuksjowa pomadka z NYX | słynne rzęsy z Ardell | ksiązką Niny George, Lawendowy pokój | mgiełki do ciała Victoria's Secret - odkąd pojawiły się na iperfumy w dobrej cenie - to mój must have!

Zawsze w momentach, gdy chcę wiele kupić, a niekoniecznie są to przemyślane zakupy, przychodzi mi z pomocą lista życzeń. Następnie ją sobie realizuję, cieszę się nabytkami i nie mam wyrzutów.  

Tak prezentuje się moja. A co musi znaleźć się w Waszych szafach, na Waszych biurkach, w kosmetyczkach w tę jesień? Pozdrawiam ciepło! 

Niedługo napiszę o swoich ulubionych serial. Obecnie oglądam Hemlock Grove. Może mi coś polecicie? Lubię akcję, mroczne klimaty i romansidła :DDD



9 komentarzy:

  1. też chcę takie botki, kurtkę mam już kupioną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tą koszulę z H&M :) Rzęski Ardell też bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie te botki są też na mojej liście :) Ja swoją garderobę muszę odświeżyć i ilość pozycji na liście mnie przeraża ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. też się czaję na taką koszulę, botki i kurtka też by się przydały..:) nie zapomnij o kuponie -25%z do hm:p

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. znawcą nie jestem, ale wszystko co do tej pory tam kupiłam jest oryginalne :) za cały asortyment nie ręczę :D

      Usuń
  6. Ja z powodu braku czasu ogladam glownie seriale w tv:) chetnie wiec zobacze post o tych co Ty lubisz i ogladasz :)
    Te botki i ja bym przygarnela, boskie sa!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomadka NYX spodobała mi się :))

    OdpowiedzUsuń