wtorek, 1 lipca 2014

Tym razem odważnie :)

Cześć! Przeziębienie totalnie mnie rozłożyło. Dostałam wolne kolejne dwa dni i mam nadzieje, że się wykuruję, choć zdrowy rozsądek podpowiada mi, by iść do lekarza i zostać w domu na dłużej. Oby to nie było zapalenie oskrzeli, oby! Kompletnie nie mam czasu na choróbska. 

Dziś podtrzymam temat - wciąż o firmie Inglot, ale tym razem o ich eyelinerze. Powiem szczerze, że jestem rozczarowana asortymentem eyelinerów tej marki. Gdy podeszłam do stoiska miałam do wyboru dwie wersje..w płynie i w żelu. Trochę skromnie, dla mnie zdecydowanie za skromnie :DDD No ale skusiłam się na ten pierwszy i to nie czarny. Wybrałam piękny turkus, idealnie podbijający tęczówkę, idealny na lato!

Kosztował 22 zł / 4 ml. Jest płynny, choć nie za bardzo. Szybko zasycha i jest cholernie trwały! Woda go nie ruszy. Dopiero po kilku godzinach noszenia kolor nieco traci na intensywności, ale mimo to, spokojnie mogę powiedzieć, że kosmetyk sprawdza się w warunkach ekstremalnych - pracy, plaży, podczas ulewy. 

Pędzelek jest dobrze wyprofilowany, łatwo zrobić nim cienką, jak i grubą kreskę. Eyeliner nie podrażnia oczu, za pomocą dobrego produktu do demakijażu szybko możemy się go pozbyć. Dla mnie jest bezbłędny! Z pewnością kupię jeszcze inne kolory i Wam również polecam :)


Odcień / 32 seria/ Liquid Eyeliner Traceur Liquide

13 komentarzy:

  1. mam podobny odcień tylko że z Golden Rose i jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam niemal identyczny cień w kremie z Maybelline ale nie używam, jakoś nie moje klimaty :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten eyeliner :) piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten eyeliner :) piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny kolor, uwielbiam wszystko co turkusowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny odcień! Uwielbiam takie kreski latem :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie czuję się dobrze w takich żywych kolorach, ale odcień jest cudny! Miło że jesteś tak zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten sam z inglota i lubie go bardzo zwlaszcza latem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny kolor, głęboki i lśniący

    OdpowiedzUsuń