sobota, 19 lipca 2014

Zakupy (nie)kosmetyczne - The Body Shop, New Look, Catrice i nowe masła Perfecty

Witajcie! Nie będę pisać, że ostatnio nie miałam czasu na bloga, bo to chyba oczywiste. Cóż poradzić...w dodatku totalnie rozłożyła mnie  choroba i dopiero dochodzę do siebie po dwóch dniach leżenia w łóżku. Mam nadzieje, że już jutro już będzie lepiej, obowiązki czekają :)

Na zakupach ostatnio nie szalałam :) Kupiłam dosłownie kilka rzeczy, aż szkoda nie wziąć kremu z The Body Shop za 19 zł czy żelu pod prysznic za 10.  Nowe masła z Perfecty też kuszą, kto by przeszedł obojętnie przy zapachu muffin jagodowych!
migdałowy żel z TBS 9,90 zł

Miałam okazję też wypróbować sztucznych rzęs z Catrice. Do Inglota nie mogę ich porównać, ale nie są wcale najgorsze. Kosztują niewiele - ok. 16 zł, wyglądają ładnie,efektownie, no i długość jest idealna, nie trzeba ich przycinać, choć wiadomo - to zależy od budowy oka :)

Ostatnią rzeczą, którą chciałam pokazać jest portfel z New Looka. Bardzo fajne są tam teraz promocje, więc warto zajść. Kosztował niecałe 50 zł.

8 komentarzy:

  1. miałam ostatnio chęć na produkty tbs, szkoda, że u mnie zlikwidowali ich sklepy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa tego masła do ciała - to nic, że w szafce czeka kilka na zużycie, bo wersja zapachowa jednak kusi :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowiej. Nie ma nic gorszego, niż choroba w lato... Mnie ostatnio infekcje na szczęście się nie łapią :) świetny portfel!
    www.katsuumi.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię żele pod prysznic z TBS :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Choć w mojej szafce nie brakuje maseł do ciała, to chętnie przygarnę jagodowe muffinki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jagodowa muffinka mmm brzmi bardzo smakowicie, szkoda, ze to nie do jedzenia.

    OdpowiedzUsuń