wtorek, 26 listopada 2013

Co ciekawego w Lidlu? + Bell mnie wciąż rozpieszcza :)

Witajcie! Znów chciałam zwalić winę na światło, ale tym razem usprawiedliwię się jeszcze próbnymi maturami i kiepskim samopoczuciem. Raz tu jestem, raz mnie nie ma i raczej w najbliższym czasie nic tego nie zmieni, no może przerwa świąteczna, kiedy to będę miała dłuższą chwilę dla siebie. Matura dzisiejsza z języka polskiego była moim zdaniem dość trudna, "Lalka" czy "Pan Tadeusz" nie brzmi najgroźniej, jednak gdy w pierwszym przypadku opisujemy bohaterów, którzy może raz przewinęli się w książce, a w drugim - nie znamy dobrze treści (tak, wiem, wstyd, ale Pan Tadeusz zawsze mnie okropnie nudził :C ), sprawa nie wygląda za ciekawie. A co Wy myślicie? Ktoś tu pisał dziś razem ze mną? Jutro matma, trochę się obawiam.. jednak jakby nie patrzeć to dopiero próbna i to tylko matura. Nie koniec świata :)



Chciałam Wam pokazać jakie fajne rzeczy możemy znaleźć w Lidlu :) Między innymi super olejki - arganowy, z orzechów włoskich (6,99 zł i 9,99 zł)/ Ceny bardzo atrakcyjne, żal nie brać! Poza tym dostaniemy miksy suszonych owoców za niecałe 5 zł, mieszanki syropów owocowych z octem balsamicznym (do sałatek w sam raz). Właściwie polecam Wam przyjrzeć się całej serii Deluxe
I oczywiście pokazuję, czym tym razem zaskoczyła mnie firma Bell :) 
Miłego wieczoru, ja uciekam do łóżka, bo jutro muszę mieć dużo siły :)))

10 komentarzy:

  1. uu a cóż to za nowości od Bell oj ciekawe ciekawe jak się sprawdzi ten tusz:)daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno niedługo pojawi się więcej informacji na jego temat :)

      Usuń
  2. Kosmetyki Bell super- zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie mam w okolicy Lidla :c Ten złoty lakier jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo, chyba jutro pojadę do Lidla :) Oleje trza wykupić ^.^

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam, że w Lidlu ma być olej z orzechów włoskich ale tego arganowego nie zauważyłam, więc wielkie dzięki :) Mam nadzieję, że jeszcze oba dorwę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zestaw od Bell :) Bardzo lubię ich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet nie wiedziałam że takie skarby znajdę w Lidlu:)

    OdpowiedzUsuń