środa, 27 listopada 2013

WISHLIST na grudzień - czyli mój list do M. :)


1. Paletka szminek - błyszczyków Sleek w odcieniu Showgirl. 
2. Barry M Paleta cieni do powiek i róż Smoki Hot 
3. Trzy kosmetyki z Yves Rocher - balsam do ciała i woda perfumowana z serii Złota Wanilia i czekoladowo pistacjowy balsam do ciała - pachnie obłędnie, już wąchałam :DDD
4. Bordowy portfel z Mango! Szalenie mi się podoba! 

Jak widzicie, moja lista jest skromniutka :DDD Najbardziej oczywiście zależy mi na paletce cieni, są przepiękne, a na dodatek nie kosztują wiele. Jednak.. paletka ze szminkami też kusi :D Szczególnie ten ciemny, bordowy odcień, ciekawa jestem, czy polubiłabym siebie w takim. Znając moje uwielbienie do intensywnych, wyraźnych odcieni, chyba spokojnie mogę ją nabyć. Portfel też by się przydał, ten wydaje się być idealny. Natomiast kosmetyków YR nigdy, nigdy za wiele. Takie oto moje wytłumaczenie. Miłego wieczoru Wam życzę i zastanawiam się, co znajduje się na Waszych chciejlistach ? :) 


10 komentarzy:

  1. sama chętnie wypróbowałabym paletę Barry M :) Bardzo podobają mi się jej kolorki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też, ale podoba mi się też wersja nude :D również pozdrawiam!

      Usuń
  2. Oooo tak te pomadki ze sleeka i mi sie marza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi strasznie! :D najchętniej kupiłabym sobie dwie :D

      Usuń
  3. o Showgirl marzę i ja !!! :) i Ballet jeszcze bym przygarnęła !

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę jakieś zmiany na blogu! Bardzo pozytywne :)
    Jeśli chodzi o list do M., Ten portfel z Mango rzeczywiście jest obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) stary nagłówek z czasem wydał mi się zbyt hm przytłaczający, wolałam teraz coś prostego :)

      Usuń
  5. dobra zmiana na blogu brzydalu!:* poczekaj może Twój Mikołaj (czyt. ja) się na coś szarpnie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. hmm, moim cichym zyczeniem jest pędzel do rózu z sephory :)

    OdpowiedzUsuń