czwartek, 28 listopada 2013

Zapomniany ulubieniec :)

Cześć! Matur próbnych, podstawowych czas dobiegł końca! Uf, przynajmniej na razie. Nie było aż tak źle, choć dobrze też nie. Najbardziej łaskawy okazał się dla mnie angielski, którego paradoksalnie się obawiałam. Matematyka to porażka, która przynajmniej pokazała mi, czego kompletnie nie umiem. Natomiast polski, jak to polski, mógłby być przyjemniejszy, mimo że tragedii nie było :) Co u Was? Udziela się Wam świąteczny nastrój? :) Mi zdecydowanie tak! Mam nadzieje, że jutro po wizycie kontrolnej u okulistki będę mogła spokojnie zająć głowę drobiazgami i przełączyć się na tryb - relaks :DDD
Dziś tylko w formie przypomnienia, pokazuję Wam mojego ulubieńca z firmy Alterra. Żaden z asortymentu tej rossmannowskiej marki moim zdaniem mu nie dorównuje (prócz słynnych olejków! ). Szampon do włosów Morela i Pszenica po długiej przerwie znów jest u mnie :)


Pachnie pięknie - słodko, ale też orzeźwiająco. Kosztuje niewiele, na promocji tylko 5,99 zł (!), a jego pojemność to 200 ml, zamknięte w poręcznym i estetycznym opakowaniu. Nieźle się pieni, GENIALNIE oczyszcza moje włosy z olejów, co rzadko się zdarza! Przy tym nie plącze, nie wysusza, nie podrażnia, nie przyśpiesza przetłuszczania - ideał! Blask dodaje? Całkiem możliwe, jednak takiego działania u siebie nie zauważyłam. Wydajność przez gęstą i lekko galaretowatą konsystencję mogłaby być nieco lepsza. 
W każdym razie - to mój ulubiony szampon do włosów. No, może poza L'Oreal Intense Repair :) Które szampony z Alterry są Waszymi ulubieńcami? Z chęcią jakiś jeszcze wypróbuję :) 

7 komentarzy:

  1. Ja pamietam, ze ten szampon byl pierwszym z tych bez SLS i bylam zawiedziona (bylam przyzwyczajona do masy silikonow)- ciekawe jak teraz by sie u mnie sprawdzil :D

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie go wykończyłam, mój pierwszy i ulubiony szampon od Alterry, do którego chętnie wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam go kiedyś i bardzo lubiłam :) chętnie sięgam po kosmetyki do włosów z Alterry.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też udziela się już świąteczny nastrój, nie mogę doczekać się Gwiazdki :D
    Nigdy nie miałam tego szamponu, ale zwrócę na niego uwagę na najbliższych zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubiłam ten szampon i chyba niedługo do niego powrócę :)

    OdpowiedzUsuń