niedziela, 24 listopada 2013

Pierniki z lukrem, czyli zestaw od Farmony :D

Jak mija Wam niedziela? :) Ja jakoś nie mogę pogodzić się z myślą, że weekend dobiega końca! :O Jeszcze nie tak dawno, nie dowierzałam, że piątek się kończy i mam chwilę wytchnienia. No cóż.. tydzień zapowiada się całkiem fajnie, trzy dni praktycznie wolnego, bo wpadam do szkoły tylko na próbne matury, semestr mi się kończy,, nauki nie jest aż tak dużo. Mam nadzieje, że będę tu zdecydowanie częściej :) 
Kilka dni temu, w czwartek, czy środę po ciężkim dniu, dotarła do mnie na pocieszenie paczka z zestawem kosmetyków marki Farmona. Bardzo ją lubię i jest u mnie jedną z pierwszych pod względem zapachów. Serwuje nam aromaty, które zawsze, lub prawie zawsze kuszą i pobudzają apetyt :) 
Taki zestaw możemy dostać za ok. 25 zł. Widziałam go w Hebe i mamy kilka do wyborów. Między innymi dwie nowości - korzenne pierniczki z lukrem, czyli ten który otrzymałam, oraz muffinki orzechowe.


W skład zestawu wchodzi : peeling do ciała, balsam do ciała i krem do rak
 Najbardziej intensywny jest zapach peelingu, pachnie nieziemsko! Balsam jest odrobinkę mniej wyczuwalny, ale głęboko wierzę, że na ciele będzie utrzymywał się godzinami. Natomiast krem to dobrze nam znana wanilia z daktylami, słodki, troszkę mdły, choć przyjemny zapach. 
Miałyście już kosmetyki z piernikowej serii? A może skusiła Was muffinka z orzechami
Ooo, a takie pudła kupiłam w Ikei za całe 8 zł / 2 sztuki :DDD Całkiem fajnie wyglądają :)

14 komentarzy:

  1. Z tej serii miałam tylko migdałowy peeling i niestety był za bardzo mdłe, pomimo tego, zapach miał przepiękny. Ale na ten Twój skuszę się w 99%. Moim zdaniem na zimę jest idealny :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyobrażam sobie, jak pięknie pachnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję,że dostanę te kosmetyki w Rossie albo Naturze,bo uwielbiam piernikowe zapachy :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten zestaw i jestem z niego bardzo zadowolona. Uwielbiam ten piernikowy zapach:D

    OdpowiedzUsuń
  5. oj nie moje zapachy ale na inne bym się oże pokusiła :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam, ale na 100% przed świętami u mnie zagości któryś z zestawów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam te zapachy już jakiś czas temu na stronie Farmony i mocno mnie kuszą. Wzbraniam się ze względu na skład, ale moje pragnienie otaczania się słodkimi, jadalnymi zapachami w te zimne miesiące chyba w końcu zwycięży :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow zapach musi być obłędny! Super zestaw:)

    OdpowiedzUsuń