wtorek, 23 sierpnia 2016

Hity ostatniego tygodnia


Korzystam w pełni z dnia wolnego od pracy, w ciągu tygodnia, (wow!) dlatego przybiegłam tu do Was tak szybciutko, by tylko pokazać dwa produkty, które w przeciągu ostatniego tygodnia zrobiły na mnie wrażenie. Nie zrozumcie mnie błędnie - gdy mam trochę czasu z przyjemnością zajmuje się zdjęciami i pisaniem, jednak dziś po prostu, no muszę już.. posprzątać w domu, hihi.


Dawno, dawno temu, chcąc kupić coś, co w sposób naturalny i subtelny podkreśli moje usta, wpadł mi w ręce błyszczyk marki Misslyn. Trochę mleczny, trochę różowy. Przepięknie wygląda, nadaje połysk i dopełnia każdy makijaż. | cena: ok. 16,99 zł seria: Color Kiss Lip Butter, odcień (?)



Nigdy nie używałam, bo chyba nieszczególnie lubiłam cieni / eyelinerów w formie jednej kredki. Tak własnie wygląda Magnif Eyes, Rimmel (003 Queens of the bronzed age). Z jednej strony mamy piękne złoto, z drugiej zaś opalizujący, mieniący się brąz. Dobre połączenie odcieni, idealne wręcz na lato, imprezy, wielkie wyjścia. Kosmetyk wbrew moim skojarzeniom, lecz na podstawie swoich właściwości jest bardziej eyelinerem niż cieniem. Tworząc nim kreskę na powiecie, ciężko będzie nam rozetrzeć jej granice, a co dopiero porządnie rozetrzeć. Używam go więc najczęściej solo, do wykonania grubej, wyrazistej kreski na dolnej lub górnej powiece. Jest niesamowicie trwały, a jego zniewalająca pigmentacja zmusza mnie do zakupu innych kolorów...



12 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba się skuszę na ten cień w kredce <#

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Produkt od Rimmela mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za błyszczykami ale ten odcień bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow cienie w kredce wyglądają mega:D nie mogę się napatrzeć zaiste:) zwłaszcza to złotko jest urocze:) obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cienie w kredce bardzo fajne ale obecnie mam zapas kolorówki :) więc nie inwestuje tylko denkuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tych produktów a bardzo mnie zaciekawiły 😄

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tą kredkę z cieniami z Rimmela w wersji róż + bardzo ciemny fiolet, świetna jest :)

    P.S. Piękne zdjęcia, nie tylko ładna kompozycja, ale też cudny kontrast i nasycenie :)

    OdpowiedzUsuń