czwartek, 29 września 2016

Nowości marki Golden Rose | warto zwrócić uwagę!

Ostatnio pojawił się post o kosmetykach marki Wibo, które zawitają do Rossmannów dopiero w przyszłym miesiącu. Wiele z nich na pewno kupię, wypróbuję i podzielę się opinią. Nie mogłabym jednak nie wspomnieć ani słowa o nowościach marki Golden Rose. Ich także możecie spodziewać się na blogu!



Cielista kredka (7,90 zł) często błędnie wydaje się być nam zupełnie zbędna, a potrafi zdziałać cuda zarówno z oczami, jak i naszymi ustami! Ta zapowiada się naprawdę fajnie :)



Lakiery do paznokci Ice Color (4,20zł) są tak malutkie, i tak przeurocze, że aż szkoda odmówić sobie zakupu choćby kilku kolorów. Niestandardowa buteleczka to świetny pomysł dla tych, którzy lubią zmiany, a większe opakowania zazwyczaj im wysychają.



Nowe odcienie pomadek Velvet Matte (9,90 zł). Delikatny nude i zgaszony róż to absolutnie moje kolory. Pozostałe dwa - także niczego sobie :)



Nie wychodzę z domu bez wystylizowanych brwi już od dobrych kilku lat. Przez ostatni rok towarzyszy mi marker marki Kiko Mialano (genialny, niezwykle trwały i wydajny!), jednak pomimo że posiadam w tej kategorii swojego ulubieńca, zdradzę go na trochę z pisakiem z Golden Rose (16,90 zł). Czysta ciekawośc!




Taka poręczna, niewielka paletka przydałaby mi się podczas podróży. Zawiera fajnie skomponowane kolorystycznie cienie, zarówno do dziennego makijażu, jak i wieczorowego. Dostaniecie ją w wielu wariantach; z łatwością wybierzecie swój idealny! (19,90 zł)


Wszystkie produkty dostaniecie już zarówno online, jak i w stacjonarnych sklepach Golden Rose. Zdjęcia podchodzą z oficjalnej strony marki Golden Rose na Facebooku i tam też Was odsyłam klik! jeśli chcecie śledzić ich nowości na bieżąco!

17 komentarzy:

  1. Niestety u mnie nie sprawdzają się lakiery GR :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie stosuję kosmetyków marki Golden Rose, ale muszę przyznać że mają świetne ceny! Najbardziej zainteresowały mnie pomadki Velvet Mate - lubię matowe wykończenie na ustach :))

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  3. Matowe pomadki po prostu od nich uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe nowości. Najbardziej zauroczyły mnie kolory tych lakierów do paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię ich pomadki :) Składy przemilczę ale są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pisaki do brwi, cielista kredka, nowe odcienie matowych szminek ♥ W weekend się dopadnę do ich nowości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chyba też w weekend uderzam na porządne zakupy! :D

      Usuń
  7. Bardzo lubię produkty GR i mam ich wiele. Zaciekawił mnie pisak do brwi .

    OdpowiedzUsuń
  8. Uuuu no nie mogę. Tyle dobroci i nowości a ja w tym roku do Polski nie przylatuje :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne te nowości:) Szczególnie podoba mi się pomadka z serii Velvet Matte w odcieniu zgaszonego różu. Paletka cieni też wygląda nieźle.

    OdpowiedzUsuń