środa, 28 września 2016

Nowości marki Wibo | od pazdziernika




Ostatnio zauważyłam, że sporo marek kosmetycznych idzie w naprawdę dobrym kierunku. Szczególnie ukłony dla Wibo i Golden Rose, które co chwila dorzucają do swojego asortymentu nowości. Widać, że śledzą strefę beauty i doskonale wiedzą, czego kobiety potrzebują najbardziej :)

 
Druga odsłona kultowej paletki #3stepstoperfectface do konturowania, ale zdecydowanie ciemniejsza. Na pewno będę chciała ją wypróbować. Obawiam się tylko, że znowu będę przez długi czas na nią polować.
Zupełna nowość - paleta rozświetlaczy do twarzy. Na pewno trafi do mojego koszyka, choć mniemam, że pędzelek dołączony do niej bedzie potwornej jakości.. Jestem ciekawa ich konsystencji, pigmentacji i trwałości. Chiałabym, aby pozytywnie mnie zaskoczyła!

Złoty i srebrny top coat zarówno na pomadki, jak i cienie do powiek. Być może zostanie okrzyknięty fajnym gadżetem, ale ja go nie wyczekuję. Błyszczące drobinki nie trafiają w mój gust. 

Nie wiem, jakie jest Wasze zdanie, ale dla mnie te paletki wyglądają dość tandetnie. Estetyka ich wykonania kompletnie do mnie nie przemawia. Biegać po drogeriach za nią nie będę, mimo że kolorki wyglądają nawet, nawet...obiecująco.

Interesują mnie za to róże Ecstasy. Jeśli tylko opakowanie nie okaże się bardzo słabej jakości, a róże nie będą przepełnione błyskotkami - biorę! To juz wszystkie nowości marki Wibo, które zwróciły moją uwagę. Więcej znajdziecie na oficjalnej stronie Wibo --- > klik. Widzimy się na zakupach! :D


(zdjęcia pochodzą z oficjalnej strony Wibo)

13 komentarzy:

  1. tak i przyznam, że już trochę nie nadążam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe nowości, wyglądają bardzo profesionalnie

    OdpowiedzUsuń
  3. kolory w 3 steps wyglądają dla mnie nieco przerażająco... jakieś takie nietwarzowe. ale poczekam na słocze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie zwracałam uwagi na Wibo. Teraz widzę, że trzeba się rozejrzeć bo mają co raz fajniejsze produkty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam wrażenie, że coraz bardziej starają się być na czasie i spełniać oczekiwania kobiet :)

      Usuń
  5. Czekam, czekam na te nowości i doczekać się nie mogę ;). Będę polować na paletkę rozświetlaczy i nowe róże!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też! ale na nową wersję paletki do konturowania twarzy też :)

      Usuń
  6. Jest tego trochę ;) pamietam, ze mialam od nich pierwsze swoje kosmetyki, były najtansze wiec sie kupowalo przy początkach makijazu :) fajnie ze firma sie rozwija. Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ciemniejsza kolorystyka nowej paletki do konturowania :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń