piątek, 30 września 2016

Tanie i dobre pędzle dla początkujących


Juz dawno chciałam Wam napisać o zestawie pędzli do makijażu, który dostałam w prezencie. Początkowo nie używałam ich, bo było mi szkoda, ale gdy już się przełamałam, bardzo polubiłam współpracę z nimi :)



Zestaw 16 pędzli do makijażu firmy Delfa możemy kupić w drogerii internetowej za 54,90 zł. Zamknięte są one w wygodnym, rozkładanym i wiązanym etui zrobionym z imitacji skóry. Rękojeść pędzli wykonana jest z drzewa brzozowego, a góra z włosia - tworzywa sztucznego. Producent zapewnia, że pędzle spokojnie można myć, gdyż nie spowoduje to ich zniekształcenia. W pełni popieram jego słowa, sprawdziłam to i potwierdzam - pędzle pozostają w stanie idealnym, kiedy myjemy je wodą i mydłem lub specjalnym środkiem. Grunt to odpowiednie przechowywanie i obchodzenie się z nimi w sposób delikatny. Wówczas posłużą nam długo.



Pędzle są bardzo dobrze dobrane, nie brakuje mi w tym zestawie żadnego, a nawet dwa, czy trzy uważam za zbędne. Między innymi pędzel - aplikator zupełnie do mnie nie przemawia, gdyż cienie wolę nakładać klasycznym pędzelkiem. Również omijam zawsze pędzel - wachlarz..chyba nigdy nie zorzumiem jego przeznaczenia.



Fajnie, że prócz standardowych pędzli do podkładu, pudru, różu, powiek, brwi i ust, znajdują się takie gadżety jak szczoteczka, a nawet dwie do brwi i rzęs. Na specjalne wyróżnienie zasługuje także skośny pędzelek z krótkiego włosia - lubię go i do cieni, i do eyelinera, czasami do brwi. O pędzlach do pudru i podkładu nie mogę powiedzieć złego słowa. Ten do różu jest naprawdę w porządku. Niczego w tym zestawie nie brakuje; będzie on niesamowicie pomocny i prosty w użyciu dla tych, którzy rozpoczynają swoją przygodę z profesjonalnym makijażem. Jest niedrogi, dobry jakościowo i skomponowany niemal z samych trafnych, użytecznych pędzli.

11 komentarzy:

  1. Wyglądają całkiem fajnie. Nawiązują do wachlarza, też chciałabym poznać jego rolę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ..a może wachlarz w jakiś sposób sprawdza się z rozświetlaczem? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapewne do tego własnie jest, ale nigdy go nie używam :) dla mnie jest niewygodny

      Usuń
  3. ładne ! chociaż ja zawsze polecam sunshade minerals ;) Dla mnie sa njalepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też wachlarze nie przypadają do gustu, niby do nakładania rozświetlacza sprawdza się idealnie, ale ja jakoś nie umiem ujarzmić jego funkcji, i robię to płaskim pędzlem do podkładu z Nanshy. Pędzle wyglądają całkiem okej jak dla osób początkujących! Kiedyś nie było tak dobrej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wiele rozjaśniaczy wklepuje opuszkami placów :D zestaw dla początkujących, typowo, jest bardzo uproszczony, ale jakość naprawdę dobra :)

      Usuń
  5. Zdecydowanie atrakcyjna cena :) Przydatne te do brwi, sama mam podobny i świetnie się sprawdza!
    Zapraszam na mój blog www.loveinwarsaw.blogspot.com którego niedawno założyłam i są to moje początki w świecie blogerek. Będę wdzięczna za każdą radę lub wskazówkę :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę te pędzle. Ja nie mam zestawu pędzli, natomiast każdy pędzel jest u mnie z innej parafii ;)) Np. do różu mam pędzel Lily Lolo, do brwi Kavai, a do bronzera Vita Liberata (ten od pudru mineralnego) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dobre pędzle to podstawa....
    pozdrawiam...
    www.passion4luxus.com

    OdpowiedzUsuń
  8. O super notka o pędzlach! Ja mam 3 .... do ust, kabuki i do cieni ... i tyle :D ale trzeba tutaj wziąść poprawkę, że maluję się od wielkiego dzwona ... i nie używam podkładów, korektorów itp.

    OdpowiedzUsuń