czwartek, 29 marca 2018

LOREAL X BALMAIN COLOR RICHE | CONFIDENCE 356



Gdy tylko pojawiła się kolekcja L'Oreal x Balmain to stwierdziłam, że ją sobie podaruje. Żaden odcień nie przypadł mi do gustu - takie nieodkrywcze i nieużyteczne, pomyślałam. O szminkach zapomniałam, a kiedy znów wróciłam do tematu, byłam mega zdziwiona, że jeszcze coś zostało na półkach! Jak to?! Nie wyprzedało się?! To trochę samo mówiło za siebie, ale poszperałam, pomacałam i uznałam, że ostatecznie mogę kolor Confidence 356 przygarnąć. Na samym dole macie link, do jednego z moich wpisów, w którym możecie zobaczyć jak prezentuje się na skórze.


Dla mnie była to jedyna szminka z całej kolekcji warta uwagi. Nie jest ona kryjąca, stanowi tylko beżowo - złotą mgiełkę, poświatę. Z tego co się orientuję, teraz taki właśnie efekt jest w modzie. Możemy więc dowolnym kolorem pomalować usta, i na samym końcu dodać błyszczącej Confidence. Solo także wygląda ładnie, myślę, że z opaloną skórą tworzyłaby świetny look. Trwałość jest bez zastrzeżeń, zapach słabo wyczuwalny, opakowanie klasyczne, bez fajerwerków, a konsystencja przyjemna i kremowa. Czy skusiłabym się na nią ponownie? Raczej nie. Przereklamowany produkt, absolutnie nie za cenę ok. 60 zł (sklepy stacjonarne). Jeśli macie okazję w internecie zamówić te szminki połowę taniej, śmiało korzystajcie. Są dobre jakościowo, choć spodziewałam się czegoś więcej, bo to przecież Balmain, no ale trzeba dodać, że TEN Balmain jest produkowany hurtowo, na potrzeby L'Oreala. Żaden luksus, ot zwykła szminka, w przypadku Confidence, o ciekawym odcieniu, przynajmniej :)  Dałyście się skusić, czy ominęłyście szerokim łukiem?


SWATCH ZOBACZ

8 komentarzy:

  1. 60 zl za zwykłą, niepowalającą w działaniu szminkę? To lekka przesada. ;-) Nie skuszę się nawet za 30 zl ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba nie dałabym tyle za taką szminkę ;) trochę za dużo

    OdpowiedzUsuń
  3. Droga jak na taki 'zwykły' kolor. Nic szczególnego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing post, dear! A big hello from Germany!
    Hugs ♥
    LianaLaurie

    OdpowiedzUsuń
  5. Cena trochę za wysoka, choć kolor przyjemny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja się nie dałam skusić, ale kolor Twojej jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń