piątek, 16 stycznia 2015

Wielka wyprzedaż w New Look - (spodnie, buty, torebki po 35 zł)

Nie, żebym namawiała Was do złego. Jeśli limit na karcie został wyczerpany, siedźcie w domu i nie czytajcie dalej. Piszę dziś wyłącznie dla tych, którzy mają drobniaki na boku i nie mają lepszego pomysłu na spożytkowanie ich, niż kupienie mrożonej pizzy i zgrzewki dietetycznej coli. 
Wczoraj popłynęłam i za 140 zł, równe, kupiłam dwie pary butów, spodnie i torebkę. Ha, żeby było mało - nie wróciłam do domu z byle jakimi balerinkami. To botki na sezon, no, naciągany - jesień/zima. W każdym razie, nawet są nieźle zrobione. 
Na jakość spodni też nie mogę narzekać. Dosyć grube, zarazem elastyczne, ładnie przylegają do ciała, czego chcieć więcej? Torebka początkowo wydawała mi się być w brzydkim kolorze, ale jej cena rozwiała wątpliwości. I fakt też, że moją ostatnią torebkę z New Looka w odcieniu trawiastej zieleni mam od niemal 4 lat i wciąż noszę. 
Każda z tych rzeczy kosztowała równe 35 zł. Jak tu nie lubić wyprzedaży? Zdradziłam sekret, gdzie warto iść, teraz Wasza kolej :D Śmiało, śmiało. 

15 komentarzy:

  1. Jak tu nie lubić? Jak tu nie kochać wyprzedaży!? Po tym co tu widzę, to rzeczywiście udane polowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, ze do New Look mam tak daleko:/

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjna torebka! świetna promocja!

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurczę! Szkoda, że nie mam kiedy wybrać się do New Looka we Wrocławiu :(

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie na szczęście brak w pobliżu New Looka:-)
    Ale zakupy udane,kolor torebki mi się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe, czy jeśli jutro tam zajrzę jeszcze coś będzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że tak, sporo było towaru, szczególnie butów

      Usuń
  7. Świetne zakupy, fajne są takie promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty super ! :) Ja ostanio w new looku kupilam cudna sukienke za 3 dyszki tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. :) Wooow, i ta cena! :) Ja w tym roku skromnie ilościowo- 2 pary spodni w Zarze i spódnica ze Stradi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super torebka :) Mam sporo par butów z New Look'a, niektóre od kilku lat wciąż się dobrze noszą :) W ogóle lubię ten sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  11. poszukam, może i w moim mieście w sklepach jakieś promo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale okazja! świetne buty :)
    Sama bym takie chętnie przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczne oferty Ci się trafiły - GRATULUJĘ :)

    OdpowiedzUsuń