poniedziałek, 16 marca 2015

WISHLIST na sportowo! Siłownie czynne 24h/7 w Warszawie

Zawsze jak tylko po zimie (w tym roku, nie wiem, czy to dobre określenie) pojawiają się pierwsze promienie słońca, a dzień staje się dłuższy, myślę sobie - kurczę, pora wziąć się za siebie. Teraz stwierdziłam też, że czas wrócić na siłownię! Kiedyś spędzałam tam jedną trzecią swojego dnia, a nastał czas, że mimo nowych lokalizacji kilka kroków od domu, jakoś nie zachodzę. Znacie to? Mieć coś pod nosem, ale zacięcie szukać wytłumaczeń w stylu "nie mam czasu", "nie mam kasy", lub co najgorsze "nie chce mi się " :D
Nike wmn free 5.0 260 zł Sizeer | legginsy Adidas Cutout 89 zł | Koszulka Roses by Rita Ora Adidas 149 zł |Legginsy Adidas Neo 69 zł |  Koszulka City Tokyo Adidas 129 zł| Torba Canvas Airliner Adidas 229 zł | Nike Air Max 90 795 zł (boskie! ale ta cena!) |Nike Pro Rival biustonosz 199 zł| Skakanka z obciążeniem Pump II Spokey 18,90 zł | Bluza Adidas by Rita Ora 299 zł 

Przy pierwszym lepszym przypływie gotówki, lecę po karnet i nie ma zmiłuj! Przecież na dobrą sprawę 3 miesiące do wakacji! Mało? Wystarczająco, żeby trochę zmienić swoją sylwetkę. Na górze moje wishlist na sportowo, bo przecież przydałoby się kilka nowych rzeczy :) Na dole zaś postanowiłam zrobić krótką listę siłowni z atrakcyjnymi ofertami, do tego czynnych 24h/7

ANYTIME Fitness - czynny 24h/7, bezpłatna wejściówka na 3 dni! lokalizacja Warszawa - Mokotów, Warszawa Żoliborz, jeden karnet do wszystkich siłowni, czynne 365 dni w roku, obsługa siłowni jest tylko w określonych godzinach (Żoliborz - Aleja Wojska Polskiego 41, Mokotów - ul. Pory 60)
www.anytimefitness.pl

Fitness Club S4 - czynny 24h/7, lokalizacja Centrum Warszawy ul. Puławska 39, siłownia i sauna dla Pań karnet open 129 zł, promocja darmowy trening i wpisowe na stronie siłowni, inne niecałodobowe punkty między innymi przy Targowej, Grochowskiej, Nowogrodzkiej
www.fitnessclubs4.pl/centrum-pulawska/

Jatomi Fitness - ul. Widok 26, otwarte 24h/7, można korzystać z darmowych wejściówek w godzinach 8-22, ceny od 139 zł za miesiąc, wiele niecałodobowych lokalizacji na terenie całej Polski
www.jatomifitness.pl

MCFit - ul. Świętokrzyska 3, czynne 24h/7, 365 dni w roku, rodzaj karnetu - umowa na czas określony, bądź nie, przy rocznej umowie koszt karnetu miesięcznego wynosi 89 zł, bezpłatny trening próbny
www.mcfit.com

X-Gym and Fitness - ul.Wolska 19/25, czynne 24h/7, karnet nocny open od 22-6 kosztuje 89 zł, karnet open 24h/7 159 zł, w koszt wliczona jest też sauna, (dla studentów 129 zł), duża różnorodność zajęć fitness
www.x-gym24.pl/

Calypso Fitness Club - ul.Puławska 17, 24h/7, karnet open 169 zł w tym jednak sauna, ścianka wspinaczkowa, opieka trenera, zajęcia fitness i siłownia, opłata wpisowa w wysokości 100 zł (trochę przesada)
www.calypso.com.pl


Może namiętnie odwiedzacie którąś z tych siłowni? Jeśli tak, koniecznie podzielcie się opinią! Przyznam szczerze, że ja zawsze chodziłam do ProActiv, ale teraz kusi mnie oferta S4! 

8 komentarzy:

  1. Idealna lista, wszytko mi się bardzo podoba :D Aż chciało by się wszytko mieć- ćwiczenia po tym lepsze gwarantowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak ktoś chce ćwiczyć to i w zwykłym dresie da radę, ale nie ukrywam, że milej jednak w takich ciuszkach :D muszę się ograniczyć z zakupami, bo całej listy to i w dwa lata nie zrealizuję :D

      Usuń
  2. Na taki biustonosz sportowy poluje, aczkolwiek nie mam tyle kasy i szukam jakiegoś odpowiednika ale w tańszej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam całkiem fajny, ale no takiej średniej jakości w Lidlu ;D

      Usuń
  3. te żarówy fajne, choć ja bym pewnie zaraz gdzieś utytłała :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie, masz rację , jak tylko to słońce wyszło od razu też pomyślałam o tym by w końcu ruszyć do działania, kupowania ubrań sportowych, choć jak ćwiczę w domu to dla siebie i własnej wygody, motywacji miło założyć nowy strój .

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja od niedawna też ćwiczę na siłowni. Szukam wygodnych leginsów i koszulek, które nie będą krępowały moich ruchów. Mogą być nawet w najprostszych wzorach i kolorach, byle były funkcjonalne. Znalazłam nawet fajne produkty na stronie - website Myślicie, że coś takiego może się u mnie sprawdzić?

    OdpowiedzUsuń