niedziela, 1 marca 2015

Mój must have prosto z Avonu!

Co jak co, ale Avon jakoś szczególnie w głowie mi nie namieszał. To firma typowo katalogowa, zawsze gdy coś kupuje - to w ciemno, testerów zapachu jest mało. Mam wiele zastrzeżeń do nich, a mimo to, idealną dla mnie, bordową szminkę znalazłam właśnie w ich asortymencie! Nie w Macu, którego wielbię, nie w NYX, do którego nabieram zaufania.
Szukany odcień przeze mnie nie mógł być zbyt ciepły, ani zbyt zimny. Absolutnie nie wyobrażałam sobie w nim brązowych prześwitów. Idealne bordo z nutą wiśniową, kobiece, a nawet dziewczęce. Na wielkie wyjścia, choć też i na co dzień. Eleganckie i seksowne. Odcień odbiegający, czasami nawet zastępujący mi klasyczną czerwień. Taki, w którym będę się czuć jak milion dolarów :DDD
Plum Verbena jest kremowa, pozbawiona drobinek, lekko połyskująca, absolutnie niesatynowa ani nieperłowa. Dobrze rozprowadza się na ustach, świetnie kryje, nie podkreśla suchych skórek, nie wysusza, nawet powiedziałabym, że trochę nawilża. Genialnie wygląda w połączeniu z błyszczykiem, tworząc taflę. 
Jedynym minusem jest trwałość, choć nie jest to wada, z którą nie możemy sobie poradzić. Przed aplikacją dobrze jest nałożyć na usta bazę, czy podkład i obrysować usta konturówką. Szminka niestety lubi "wylewać" się poza krawędzie warg. 

Tak, czy inaczej, to mój ulubieniec kolorówkowy z Avonu. Zdradzicie mi swoje must have? 

8 komentarzy:

  1. Ja mam kilka pomadek Avon w próbkach -niebawem się przekonam jak z jakością. Są w kolorach zbliżonych do fuksji.:) Wybrałaś ciekawy odcień:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zazwyczaj stawiam na lekkie balsamy, a jak szminki to najlepiej...czerwone!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor przyjemny, jednak ja nadal będę się trzymać z daleka od kolorówki Avonu, niezbyt dobrze się ona u mnie sprawdzała

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolor :). Mam jedną szminkę z tej serii, ale nie wiem, co o niej sądzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może gdyby nie kolor, który podbił moje serce, też nie byłabym w stanie obiektywnie jej ocenić ;)

      Usuń
  5. Śliczny kolor, ja muszę mieć mocno trwałe pomadki, ale ten odcień trochę rekompensuje tę wadę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jasne, z baza pod nią na pewno bedzie trwalsza :) pokaż na ustach :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor :) Dawno nie miałam już nic z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń