poniedziałek, 18 stycznia 2016

Top 6 kosmetyków z Organique

Mam to szczęście, że asortyment marki Organique znam niemal na pamięć. Testowałam już ich peelingi, masła, szampony, maski, balsamy i choć z reguły wszystkie te kosmetyki robią na mnie dobre wrażenie, pojawiły się perełki, które darzę wyjątkową sympatią. Są godne polecenia, trudne do zastąpienia i w moim odczuciu wybijają się na tle innych produktów.
Masło do ciała Tea Ritual 
To mój orzeźwiający ulubieniec w okresie letnim. Łączy w sobie wszystko to, co wydaje się być niemożliwe do połączenia. Rześki zapach, odżywcze właściwości, a przy tym komfort i lekka konsystencja. Ukojenie dla zmęczonej po ciężkim dniu skóry.



Maska do włosów, Energizing 
Wypróbowałam wszystkie maski do włosów Organique i ta moim zdaniem jest najlepsza. Dobrze rozprowadza się na włosach, przyjemnie pachnie, nie obciąża i wygładza do maksimum. Jedynym minusem jest dla mnie jej wydajność, ale nie będę narzekać, bo jestem posiadaczką całej burzy loków.


Peeling do ciała, Coffee Sugar
Akurat w tym miejscu mogłabym dodać jeszcze żurawinowy i czekoladowy, jednak kawowy prócz pięknego, intensywnego zapachu wydaje mi się najskuteczniejszy w wcale z pomarańczową skórką. Wygładza, złuszcza, sprawia, że skóra jest niesamowicie przyjemna w dotyku, a przy tym pachnąca. Stopień ścierania, jak to bywa w peelingach cukrowych jest średni, choć skuteczny. Kosmetyk zostawia po kąpieli lekką warstwę natłuszczającą, dzięki której nie musimy aplikować balsamu.


Masła do ust, Czekolada, Pomarańcza
Moim numerem jeden wśród kosmetyk do ust jest balsam Nuxe, o którym kiedyś Wam pisałam. Ale nie zmienia to faktu, że jak na prawdziwą blogerkę przystało, lubię sprawdzać, testować, porównywać. I przyznam, że masełka Organique są naprawdę dobre. Ładnie pachną, ba, nawet smakują :D Ich działanie jest długotrwałe, efektem nawilżonych ust cieszymy się długo. Ze względu na mało higieniczne opakowanie proponuję stosować grubą warstwę na noc, przed snem.


Masło do ciała, Chocolate Bronizing Body Butter
Pewnie nie jestem zbyt obiektywna, gdy w grę wchodzi czekoladowy zapach... Tylko ten jest niesamowity! Nie taki chemiczny, nachalny. Wręcz przeciwnie! Naturalny, intensywny, ale przyjemny dla naszego nosa i otoczenia. A gdyby jeszcze było mało, to genialnie nawilża i podkreśla opaleniznę. Nie działa jednak na zasadzie balsamu brązującego, według mnie nie ma z nim nic wspólnego, choć nie przeczę - kolor skóry uwydatni i doda jej zdrowego blasku.


Masło do ciała, Eternal Gold 
Nie myślałam, że w tym zastawieniu znajdzie się produkt z serii Eternal Gold. Kompletnie nie odpowiada mi jej zapach - niby delikatny, choć ziołowy..dla mnie po prostu drażniący. Ale kiedy tylko przymknę na to oko, widzę porządne, treściwe masło do ciała, które w zimę przyda się każdej skórze. Nawilży, ukoi, doda zdrowego wyglądu, poprawi jędrność, a nawet pomoże w walce z rozstępami. Jest idealny do stosowania jako balsam na piersi, brzuch, oraz często przesuszone miejsca - kolana, stopy, łokcie. Ogromną zaletą prócz uniwersalności kosmetyku jest jego wydajność. Używasz i używasz, lecz on wcale się nie kończy!


W skrócie powiem Wam, że największe wrażenie robią na mnie masła do ciała i peelingi cukrowe marki Organique. Moje zestawienie mogłam spokojnie powiększyć o jeden produkt, a mianowicie o enzymatyczny peeling do twarzy; bardzo dobry. Niczego sobie są też peelingi solne, choć dla mnie bywają zbyt ostre, świece do masażu i olejki do kąpieli - w szczególności pomarańczowy :)

11 komentarzy:

  1. Masłem czekoladowym mnie szczerze zainteresowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę fajne, choć za taką cenę można znaleźć równie dobre i o połowę tańsze.

      Usuń
  2. Ziołowy zapach chyba taki zły by nie byl :) wazne, że skora go lubi ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zestawienie, teraz wiem na co patrzeć jak będę miała okazję być u nich w sklepie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie znam kosmetyków marki Organique, ale mam ogromną ochotę coś wypróbować. Czuję się skuszona tym czekoladowym masłem do ciała. Kocham czekoladę pod każdą postacią ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam Organique, miałam kiedyś kilka ich kosmetyków i byłam zadowolona. Te tez ciekawie się prezentują szczególnie masło i peeling

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasia jak znajdziesz masło do ciała z tak fajnym składem i o polowe tańsze to daj znac ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Floslek, Planeta organica, bania agafii, Apis, orientana..To moje typy jeśli chodzi o tańsze a równie dobre masła do ciala :)

      Usuń
  7. Nie miałam jeszcze kosmetyków tej firmy, strasznie mnie kuszą :) szczególnie mam ochotę wypróbować jakiś peeling cukrowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie z tej marki najbardziej urzekł kokosowy peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezmiernie nam miło czytać tak pozytywną recenzje :))))

    OdpowiedzUsuń