piątek, 22 stycznia 2016

Wibo, 3 Steps To Perfect Face


Czy Wy również miałyście taki problem z dostępnością tego kosmetyku? Odwiedziłam kilka, o ile nie kilkanaście drogerii Rossmann w Warszawie i w żadnej nie mieli nowości Wibo, ich paletki do konturowania twarzy. I kiedy już sobie odpuściłam, darowałam, zaszłam po najzwyklejszą czarną farbę do włosów na te moje mega długie, tragiczne odrosty, patrzę, jest! Ostatnia, wciśnięta w kąt, paleta 3 Steps To Perfect Face za niecałe 17 zł. Nawet nie otwierałam, nie patrzyłam, czy ktoś ją sobie macał. Wzięłam uradowana i pobiegłam do kasy.



Już samo kartonikowe opakowanie niesamowicie mi się podoba! Wygląda tak estetycznie, po prostu ładnie. Do zawartości, czyli samej paletki, tak
że nie mogę się przyczepić. Posiada lusterko, jest porządnie wykonana. Zdążyła mi już nawet upaść i nic jej się nie stało.



W środku mamy trzy produkty - puder, który naprawdę jest tu w roli bronzera, rozświetlacz i róż. Dwa pierwsze spokojnie mogę nazwać uniwersalnymi, dostosowanymi niemal do każdego typu urody, zaś ostatni, według mnie jest mocno określony - brzoskwiniowy, mieniący się na złoto.



Bronzer jest chłodny, nie za ciemny, nie za jasny, matowy. Można go polubić. Rozświetlacz to dla mnie mistrzostwo, perełka całej paletki! Ożywi chyba każdy makijaż, posiada mocną pigmentację, wygląda naturalnie, tworzy taflę, cudeńko. Róż natomiast to taka opalizująca brzoskwinka, dosyć oryginalna, dodająca cerze świeżości, subtelności, zdrowego blasku.



Przyznam, że Wibo zaskoczyło mnie pozytywnie i wcale nie dziwi mnie już tempo sprzedaży tych palet. Są świetne zarówno dla początkujących osób, jak i tych, którzy o makijażu wiedzą już nieco więcej. Poręczna, przydatna, szczególnie na wyjazdy, zawierająca podstawowe kosmetyki do udoskonalenia kształtu naszej twarzy. Jeśli jeszcze jej nie macie, spróbujcie dorwać, bo nie będziecie żałować!



8 komentarzy:

  1. Mam ale jakoś specjalnie mnie nie zachwyciła

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam i bardzo lubię, Wibo coraz bardziej podnosi poziom swoich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jej jeszcze, słyszałam o niej wiele dobrego :) planuje ja kupić chociaż kiedy jestem w Rossmanie to wiecznie jej nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też ten produkt dziś choć mam nieco inne zdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam zestaw do konturowania marki Sleek i na razie nie kupuje nic innego :) Choć za taką cenę warto spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Do konturowania mam paletę z Sephory, ale kiedyś wypróbuje ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam i przypadła mi do gustu! Wibo się bardzo postarało i wypuściło kolejny świetny produkt.

    OdpowiedzUsuń