piątek, 29 stycznia 2016

Najsłodsze perfumy... | La Vie Est Belle, Lancome

Odkąd tylko pamiętam, podobały mi się wyłącznie słodkie zapachy, idące w dwa kierunki. Albo mocno owoce, orzeźwiające, idealne wiosną i latem, takie niczym powiew świeżego powietrza. Lub zupełnie odwrotnie - niesamowicie intensywne i karygodnie lepkie w swojej ciężkości.

La Vie Est Belle, Lancome, 385 zł | 50 ml | Sephora

Ostatnio pisałam Wam o cukierkowych La Petite Robe Noire, ale La Vie Est Belle, Lancome to zapach jeszcze słodszy, jeszcze trwalszy, jeszcze mocniejszy, a mimo wszystko bardziej uniwersalny.



Ich trwałość oceniam naprawdę dobrze. Wyczuwam je na sobie przez około 10 godzin, a na ubraniu, czy w pomieszczeniu nawet do 2-3 dni. Minimalistyczny flakonik, wywołujący ochy i achy swoimi uroczymi detalami przypadł mi do gustu, aczkolwiek czegoś mi w nim brakuje. Taka bezpieczna wersja nie jest dla mnie. Tyczy się to w sumie również zapachu...

Niewątpliwe jest najsłodszym, jaki do tej pory miałam przyjemność używać, jest też piękny, ale niestety szybko mnie nudzi. Czuję w nim od pierwszego psiknięcia owoce, w szczególności ciepłą, dojrzałą gruszkę i moment ten trwa i trwa, nim rozwinie się na mojej skórze. Z każdą kolejną godziną robi się ciężej, wtedy zaczyna przebijać się kwiatowa nuta. Owoce zagłusza irys i jaśmin. Bajka kończy się mocnym akcentem waniliowych pralin i ta przyprawiająca o zawrót głowy woń towarzyszy nam przez długi czas.

 Spotkałam się z opiniami wyrażającymi podziw dla wielbicielek tego przesłodzonego zapachu. Może przy pierwszym kontakcie wydać się cudowny, ale gdy już się nimi spryskamy, totalnie nas przytłoczy i wpędzi w zły nastrój. Dla mnie to niezwykle trwały sok porzeczkowy, do którego wrzucono to, co najsłodsze, a mało tego - podbito całość bukietem wyrafinowanych kwiatów. PS. Jeśli marzy Ci się zapach jedyny w swoim rodzaju i chcesz poczuć się wyjątkowa, miej na uwadze, że LVEB pachnie co szósta kobieta na mieście ;)

8 komentarzy:

  1. Co szósta kobieta? Odpada! Co to za przyjemność pachnieć jakie (prawie) wszyscy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :) Lubię takie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się ten zapach bardzo podoba, jednak moim numerem 1 wśród perfum jest Chloe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. a dla mnie chyba byłby jednak za słodki

    OdpowiedzUsuń
  5. wąchałam ostatnio to cudo jednak jak dla mnie zdecydowanie zbyt intensywne :)

    OdpowiedzUsuń