wtorek, 25 października 2016

3 x nowe palety cieni za 20 zł | zakupy



Dzisiaj tak króciutko, tylko pochwalę się zakupami :) Trzy nowe paletki.. moje zachcianki ograniczające się do cieni zostały właśnie zaspokojone na chwilkę. Na dniach, jeśli tylko światło na to pozwoli, pojawią się pełne recenzje i swatche.



Maybelline, The Nudes ok. 20-25 zł (na promocji Rossmann -49%)
Solidne opakowanie, kolory idealnie wpisujące się w mój gust. Mam do niej kilka zastrzeżeń, ale za taką cenę warto o niej pomyśleć. Szczególnie jeśli lubicie stonowane, naturalne odcienie.



Golden Rose, Professional Palette Eyeshadow, 19,90 zł
Wybrałam wersję o numerze 109 (, choć 111, jeśli się nie mylę też jest bardzo ładna. Nie nazwałabym tej paletki profesjonalną ze względu na jej liche, trochę tandetne i niestaranne opakowanie, ale jeszcze nie wiem, jakiej jakości są same cienie. Może rekompensują braki wizualne produktu.






Wibo, Neutral, ok. 20 zł (na promocji Rossmann -49%)Miałam jej nie kupować, ale w ostatniej chwili wróciłam się po nią do szafy Wibo. Brązy to moje kolory, a ona składa się niemal z samych brązowych odcieni - od jasnych, po ciemne, od matowych, po błyszczące. Plus za fajne nazwy np. sweet toffie, peach cream czy milk chocolate. Dużą zaletą jest też estetyczne, choć jak na Wibo przystało kiczowate opakowanie. Zawartość paletki myślę, że mnie nie rozczaruje, tylko zainspiruje do ciekawych połączeń :)

---------------------------------------------
Na Facebook'u rozdanie! A do wygrania zestaw kosmetyków Organique, Bloom Essence!



14 komentarzy:

  1. Widzę, że w paletkach postawiłaś na kolory stonowane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paletka Wibo prezentuje się interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie mają ładne kolory, czekam na Twoją opinię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta z wibo chyba bardziej przypadłaby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie kolorki są dla mnie idealne :) Uwielbiam nudziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie paletki są bardzo ładne, zdecydowanie moje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Minusem paletki Wibo jest to, że cienie brokatowe są trochę za mało zmielone i się sypią ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie no, za taką cene to aż szkoda nie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też się zastanawiałam nad tą paletką z Maybelline, ale w końcu się na nią nie zdecydowałam między innymi dlatego że mam tą paletkę z Wibo, a kolory wydały mi się bardzo podobne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie, można dopatrzeć się jakiegoś podobieństwa, a ja że jestem zachłanna to za jednym zamachem kupiłam dwie :D

      Usuń
  10. Fajne, choć ja teraz na inne cienie choruje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna kolorystyka w zestawie no i cena godna zainteresowania :) Chyba też kupiłabyś od razu dwie :D

    OdpowiedzUsuń