środa, 26 października 2016

Korektor Radiance Reveal | Bourjois


Korektor rozjaśniający Radiance Reveal od Bourjois był jedyną rzeczą, którą chciałam zakupić podczas promocji na kosmetyki do twarzy w Rossmannie. Bardzo lubię podkłady tej marki, dlatego wiązałam z nim duże nadzieje, które niestety nie do końca zostały spełnione..



Podoba mi się opakowanie - klasyczne, estetyczne, wygodne podczas aplikacji. Odcień 01 też mi pasuje; naprawdę jasny, o lekko żółtych tonach. Zapach znośny, przypomina mi woń kremu Nivea do twarzy w niebieskim, okrągłym opakowaniu. Konsystencja w sam raz - nie za rzadka, ale też nie za gęsta. Kosmetyk dobrze rozprowadza się na twarzy, nie zbiera w załamaniach, nie wałkuje.

Wymieniłam chyba jego wszystkie zalety. Stanowczo wadą tego korektora jest jego trwałość. Za słabe okazało się też krycie. Rozumiem, że to korektor rozjaśniający, a nie kamuflaż, aczkolwiek i tak spodziewałam się lepszego maskowania niedoskonałości, czy chociaż cieni...



Wspomniałam o rozjaśnianiu i niestety tu też muszę się przyczepić. Efektu świeżej, promiennej i świetlistej skóry po aplikacji Radiance Reveal nie dostrzegam. Bardzo chciałam wypróbować, więc wypróbowałam. Z chęcią zużyję opakowanie, ale więcej go nie kupię. Średniak o niezłej formule!

---------------------------------------------
Na Facebook'u rozdanie! A do wygrania zestaw kosmetyków Organique, Bloom Essence!


11 komentarzy:

  1. Szkoda że nie maskuje do końca dobrze,to dobra marka a coraz częściej czytam o niej negatywne opinie

    OdpowiedzUsuń
  2. przyznam szczerze, że ten kosmetyk nigdy nie rzucił mi się w oczy, ale teraz sama nie wiem co o nim myslec :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy go wcześniej nie widziałam :)) musze się mu bacznie przyglądnąć

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezentuje się bardzo ciekawie, ale jednak ja od korektora wymagam dłuższej trwałości i krycia :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ich korektory to dla mnie po prostu buble, podobnie jak róże ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale mi zabiłaś ćwieka. również mam ochotę wypróbować, a do tej pory czytałam same dobre opinie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duża jego zaletą jest fajna formuła. Faktycznie jakby nawilża, dobrze współpracuje ze skórą, ale krycie i trwałość dla mnie za słabe.

      Usuń
  7. Kurcze, na cienie pod oczami to ja potrzebuję czegoś mocniejszego :<

    OdpowiedzUsuń
  8. I want this one. Beautiful post x

    ♥♥♥
    Follower # 845
    Following you dear, waiting for you now :)
    Will feel happy to see you on my blog.xx
    beautydrugs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń