niedziela, 23 października 2016

Nowość! Mydełka do twarzy Organique

Marka Organique poszerzyła swój asortyment o pięć mydeł do twarzy. Do wyboru mamy:

mydło z zieloną glinką do cery tłustej
mydło z płatkami owsianymi do cery wrażliwej 
mydło z masłem shea do cery suchej
mydło z błotem z Morza Martwego do cery normalnej
mydło z białą glinką do cery dojrzałej


Dla mnie najciekawsze warianty to ten z błotem z Morza Martwego, z masłem shea oraz z płatkami owsianymi. Wybrałam to ostatnie. Chyba najlepiej pasuje do mojej skóry. Dajcie znać, na które Wy się skusiłyście :)

Ich cena to 19,90 zł, a waga 105 g. Opakowanie bardzo estetyczne, wielokrotnego użytku (wewnątrz wypełnione folią). Czytelne etykiety, a na nich informacja, że moje mydło zawiera: płatki owsiane, olej konopny, glicerynę roślinną, olej ze słodkich migdałów, wosk candelilla oraz olejek cytrynowy (to dlatego tak pięknie pachnie!). Składniki te w dużej mierze przyczyniają się do rozjaśnienia skóry (olejek cytrynowy), wzmocnienia, uelastycznienia, ochrony przed starzeniem i utratą wody (wosk, pozostałe olejki).


Bardzo potrzebowałam czegoś, co po codziennym, niekiedy szybkim i niekoniecznie starannym demakijażu zmyje tak na sto procent resztki podkładu, korektorów i innych kosmetyków. Kiedy tylko usłyszałam, że Organique wprowadza mydełka do twarzy, postanowiłam wypróbować choć jedne i nie żałuję! Wersja z płatkami owsianymi do skóry wrażliwej cudownie pachnie cytryną i bez problemu rozprowadza się na skórze - delikatnie się pieni. Porządnie oczyszcza z zanieczyszczeń; resztek makijażu, nadmiaru sebum. Pozostawia ją świeżą i napiętą. Wiem, że niektóre kobiety nie przepadają za tym uczuciem, aczkolwiek w tym przypadku nie ma ono nic wspólnego z wysuszeniem skóry. Jest lekko naciągnięta, ale to efekt wyłącznie dogłębnego oczyszczenia. Odpowiednio dobrane mydło fajnie sprawdzi się w roli przygotowującej do aplikacji kremu. Z pewnością poprawi jego wchłanialność, a przy czym skuteczność działania. Mydło nadaje się do codziennej pielęgnacji. Dodam jeszcze, że jest niesamowicie wydajne :) Używam go zarówno rano jak i wieczorem i wydaje mi się, że w ogóle nie zmienia swojej objętości. Jeśli jeszcze go nie macie, wpadnijcie do Organique. Być może wśród tych 5 wariantów znajdziecie mydełko idealne do potrzeb Waszej skóry :)

---------------------------------------------
Na Facebook'u rozdanie! A do wygrania zestaw kosmetyków Organique, Bloom Essence!

6 komentarzy:

  1. o! super wiedzieć :) może kiedyś przywieje mnie do ich sklepu, a wtedy będe mieć na uwadze wersję z białą glinką

    OdpowiedzUsuń
  2. o nie miałam jeszcze :)) musze wypróbować bo cenię sobie kosmetyki tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawie brzmi, dla mnie idealene to z białą glinka do cery dojrzałej :)

    OdpowiedzUsuń