środa, 26 października 2016

Nowość! Kremowa paletka do konturowania | Catrice

Contouring Cream Palette, Catrice w odcieniu C01 Each and Every Cream to niestety limitka. Profilaktycznie zaglądam do Hebe i tam też ją wypatrzyłam, dokładnie ostatnią sztukę. Była odrobinkę zmacana, ktoś palucha musiał do niej wsadzić, ale mimo to, ze świadomością, że już mogę nie mieć takiej okazji, wrzuciłam ją do koszyka i pognałam do kasy :)



Kosztowała ok. 20 zł. Zrobiona jest naprawdę porządnie, nie z byle jakiego plastiku. Nie otwiera się, nie brudzi. Posiada wewnątrz lustereczko i oczywiście dwa kremowe korektory do konturowania. Ich odcień jest chłodny, dobrze dobrany dla kobiet o jasnej / normalnej karnacji.

Paletka sprawdzi się u osób, dla których konturowanie twarzy to coś nowego i dopiero stawiają pierwsze kroczki. Efekty. jakie daje są subtelne, ciężko byłoby zrobić sobie za jej pomocą krzywdę.



Jasny korektor fajnie podkreśli miejsca, które chcemy wyeksponować, zaś ciemniejszy z powodzeniem doda naszej twarzy smukłości. Nie wpada w odcień pomarańczowy, jest naturalny; nie za ciemny, ani też nie za jasny. Korektory dobrze współpracują z innymi produktami. Są trwałe, nie wchodzą w załamania skóry, a gdy już się ścierają to równomiernie, nie tworząc plam i zacieków.



Koniecznie napiszcie, czy też udało Wam się upolować tę paletkę i czy jesteście równie zadowolone, jak ja! :)

---------------------------------------------
Na Facebook'u rozdanie! A do wygrania zestaw kosmetyków Organique, Bloom Essence!

11 komentarzy:

  1. Ostatnio w ogóle nie robię zakupów kolorówkowych, więc nawet nie wiedziałam, że taki zestaw był w ofercie. Najważniejsze, że jesteś z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne odcienie.
    Ja muszę opanować konturowanie na mokro, może kiedyś dorwę to duo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wygląda, muszę ją dostać w swojej Naturze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj nie mam pojecia o sztuce konturowania ale wyglada fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja też nie mam pojęcia o tym, myślę że na początek taka paleta była by w sam raz

      Usuń
  5. Ja nie stosuje konturowania, ale kolory bardzo ciekawe i sama paletka ma ładny wygląd :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja z Catrice mam zwyklt korektor oraz roz do policzkow ;) w konturowanie sie jakos boje bawic :D pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam jej, mam teraz inne kosmetyki do konturowania. Ale ładne zdjęcia jej zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  8. gdyby nie fakt że mam wszystko do makijażu co mi trzeba to bym już leciała po tego przyjemniaczka:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Przekonałaś mnie :D Z chęcią kupię, bardzo mi się podoba ten produkt ;)

    OdpowiedzUsuń