środa, 22 stycznia 2014

Zakupy - nowości od Catrice i szpilki

Cześć! Zaraz będę musiała uciekać do pracy, ale zanim tak się stanie, pokażę Wam moje zakupy. Nie jest ich dużo - zaledwie trzy sztuki. W Hebe skusiła mnie wyłącznie oferta Catrice. Wreszcie upolowałam ich znany i lubiany korektor w najjaśniejszym odcieniu, mimo że przydałby się ton ciemniejszy... Jak był potrzebny jasny to go nie było..Jak teraz przydałby się ciemniejszy, to był jasny. O, losie! Dorzuciłam do koszyka jeszcze nowy róż z tej samej firmy - nie mogłam się oprzeć, uwielbiam takie odcienie :)))
I na koniec szpilki. Miałam ich nie pokazywać jeszcze, bo to szpilki studniówkowe, jednak musiałam. Kocham je i cholernie mi się podobają! Na dodatek - są wygodne! Oczywiście, wygodne jak na szpilki ;)
Niestety pora uciekać...Miłego, późnego już popołudnia! :)

18 komentarzy:

  1. już wszyscy chyba mają kamuflaż Catrice! Ja myślałam, że to takie większe, ostatnio podeszłam do szafy catrice i patrzę a to taka miniaturka :p
    Ale pewnie i tak się w końcu skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie ten kamuflaż, jednak póki co mam za dużo korektorów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten kamuflaż to i mnie się marzy :P

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ten kamuflaz z catrice cudowny jest!
    szpilki genialne :)
    zapraszam do mnie!:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne butki. Piękne bo też skradły moje serce i mam je w swojej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym Ci wszystko zabrała :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Na ten najjaśniejszy korektor z Catrice też poluję. A szpilki są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te spilki mnie zachwyciły, ładny kolo oraz ozdoby ;) Buziaki, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szpilki boskie. A ja jakoś nie mam szczęścia do kamuflażu z Catrice, co zajdę do sklepu to go nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie dziwię się, że skusiłas się na róż Catrice, ponieważ ten odcień wygląda fenomenalnie:) Niech Ci szpilki dobrze służą na zbliżającej się studniówce:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo ciekawe produkty, mam nadzieje że dobrze ci posłużą ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Polowałam na ten korektor.. oczywiście zastałam pustą półkę :D
    Piękne buty :D Oj z chęcią poszłabym na studniówkę :D Mimo, że miałam ją rok temu to jeszcze chętnie wspominam :D

    OdpowiedzUsuń