czwartek, 25 grudnia 2014

Trochę nowości :)

Dawno już pisałam o kosmetykach marki Bell, ale na szczęście nie dam Wam o nich zapomnieć i już niedługo możecie spodziewać się nowych recenzji. Zupełnie nieoczekiwanie wpadł listonosz z paczuszką, w której znalazłam lakiery z kawowej serii i produkty, moje ulubione chyba - HypoAllergenic, dokładnie fluid matujący i bazę pod makijaż. 

Nie wiem, jak długo zajmie mi testowanie tych kosmetyków, biorąc pod uwagę fakt, że chcę im się naprawdę dokładnie przyjrzeć. Fluid (mój odcień 02) chciałabym wykorzystać tej zimy. Jest dedykowany skórze tłustej, aczkolwiek delikatnej, wrażliwej, czyli  takiej, jaką posiadam. Mam nadzieje, że działanie matujące nie będzie szło w parze z wysuszeniem skóry, a pożądany efekt utrzyma się na twarzy przynajmniej przez pół dnia, współpracując dobrze z pudrem. 

Bazy na co dzień nie używam, ale są wyjątkowe dni, kiedy może pomóc. Chociażby wesela, imprezy, czy zbliżający się Sylwester. Liczę, że faktycznie wygładzi skórę i przedłuży trwałość makijażu. Oby tylko nie zapychała, ale nie bądźmy pesymistami! W końcu prezentuje się solidnie! :)
Lakiery kuszą i swoją nazwą i opakowaniem. Posiadam numery 03 i 04. Pierwszy to piękny beż z lekką domieszką różu, natomiast drugi jest zdecydowanie ciemniejszy, takie porządnie spienione latte! Ciężko im się oprzeć! Dostępne są jeszcze dwa inne odcienie. Używałyście już tych kosmetyków? Któryś w szczególności Was zaciekawił?

Jeszcze raz! Wesołych Świąt!

12 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem bazy i fluidu.
    Owocnego testowania :)

    Pozdrawiam świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne nowości, miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że sprawdzą się świetnie, a kolory lakierów są cudne, szczególnie ten ciemniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne te kolorki lakierów ')

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że baza stosowana okazjonalnie nie powinna zapychać:) Raz na jakiś czas sięgam po tego typu kosmetyki, ponieważ ułatwiają aplikację podkładu i zmniejszają widoczność rozszerzonych porów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego testowania! :)
    Nie miałam żadnych produktów tej firmy, a przynajmniej nic sobie nie przypominam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam zatem na recenzję podkładu ;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Baza i podklad to ostatnio moi ulubieńcy :) aczkolwiek nie powiedzialabym zeby wykończenie podkladu bylo jakies super matowe to trwałością po prostu powala :)

    OdpowiedzUsuń
  9. na podkład to mam chęć :) rozejrzę się za nim

    OdpowiedzUsuń