środa, 11 grudnia 2013

11 pomysłów na kreatywne zapakowanie prezentu

Witam Was po długiej przerwie :) Mam nadzieje, że to się więcej nie powtórzy. Gorsze dni niestety przybrały większy rozmiar i ciągnęły się w nieskończoność. Teraz myślę, że jest już dobrze, a będzie tylko coraz lepiej. Świąteczna aura sprzyja mi i mojej psychice, dlatego stanęłam na nogi i zabieram się za bloga! Dziś dzięki Oli wpadł mi do głowy pomysł na post..o kreatywnym pakowaniu prezentów :) 
Fajny pomysł jeśli mamy na zbyciu najzwyklejszą czarno-białą gazetę i chcemy zapakować prezent w formie książki, notatnika, albumu na zdjęcia, czy nawet ramki. Wystarczy skleić tu i tam, obwiązać sznureczkiem i gotowe. Mi efekt końcowy bardzo się podoba, prosto, ale oryginalnie :)
Biała koperta też może wyglądać niesamowicie :) Plus jest też taki, że pasuje do praktycznie każdego prezentu, niekoniecznie tego o regularnych kształtach. Warto zadbać jednak o coś, co ją nieco ożywi, jak np. serduszko na zdjęciu. Do tego niezawodny sznureczek i całość gotowa :)
Tego chyba bym nie wymyśliła :) Bardzo ciekawy pomysł na zapakowanie podróżnika, atlasu, czy książki historycznej :) A mapy..mapy zawsze są w domach i często bywają niepotrzebne już. 
Pomysł z koronką jest zarówno dziewczęcy jak i po prostu uroczy :) Myślę, że szkoda byłoby mi zniszczyć tak przepiękne opakowanie. Do jego stworzenia możemy wykorzystać starą serwetkę, czy nawet kawałek firanki. Nawet bez dodatkowych sznureczków i kokardek robi wrażenie!
W wykonaniu jeden z najprostszych pomysłów.Potrzebny nam jest jedynie ładny słoik z zakrętką, a to jak go ozdobimy zależy już od nas. Najlepiej obłożyć słoik od środka np. krepiną, koronką, gniecionym papierem, lub możemy go wypełnić ozdobnymi papierkami, kuleczkami. Fajnie byłoby też dodać do niego ozdobną wstążeczkę i mini liścik w formie chociażby serduszka :)
 Prezentu w kubku też raczej bym nie wymyśliła, a jest genialny! Możemy do niego wrzucić praktycznie wszystko! Głównym zadaniem jest obmyślenie zakrycia. Przydałoby się nam wycięte z twardego papieru wieczko, na którym mogłybyśmy dodać różne ozdoby np. woreczek, krepinowe kwiatki :) Butelka pokryta ozdobnym papierem i przewiązana kokardą to z kolei niezawodny pomysł gdy prezentem jest wino :)
Chyba każda kobieta ma w domu niemodną już, połyskującą apaszkę. Możemy zrobić z niej pożytek i owinąć nią nasz prezent. Jeśli jednak to wydaje się być zbyt trudne, łatwiejszym rozwiązanie pewnie okaże się mały woreczek lub mini kocyk, który przewiążemy sznureczkiem. 
Na koniec dwa pomysły wymagające umiejętności plastycznych i technicznych. Nie wiem, jak Wy, ale ja z pewnością nie potrafiłabym w ten sposób złożyć banknotu (w którym możemy umieścić coś małego np. kolczyki). Renifer natomiast nie sprawiłby mi trudności. Zwykły szary papier, trochę kolorowego papieru i rogi, które możemy z powodzeniem wykonać z ładnej pary gałązek. 

Który pomysł spodobał się Wam najbardziej? :) Mi zdecydowanie pomysł z mapą i koronką!
źródła: klik|klik|klik|klik

13 komentarzy:

  1. Świetne pomysły :) Mam nadzieję, że nawet mnie, jako osobie pozbawionej talentu manualnego, uda się coś tak ładnie opakować.. Ten pomysł z apaszką wydaje się dość prosty w realizacji, a efektowny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł z mapą bardzo oryginalny! A torba z reniferem urocza :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pomysły!
    Niby proste ale sama nie wpadłabym na to aby w takie sposoby zapakować prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na większość bym w życiu nie wpadła, a są naprawdę cudne ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie pomysły bardzo ciekawe i kreatywne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem zdania, że samo opakowanie jest równie ważne, jak zawatość prezentu. Nawet drobiazg, ale zapakowany z uczuciem, w sposób, który wyrazi nasze starania, wywoła uśmiech na twarzy obdarowanego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne te opakowania! :) Chyba wykorzystam przynajmniej ten z gazetą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne pomysły ;) no i większość można wykonać samemu w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy wpis, na pewno mi się przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne inspiracje przed świętami :)

    OdpowiedzUsuń