piątek, 20 grudnia 2013

30 prezentów do 50 zł - na ostatnią chwilę

Cześć :) Szał zakupów i porządków ogarnął już chyba wszystkich. Ja dziś prócz wyczekiwania kuriera mam w planach kupić wszystkie potrzebne rzeczy do świątecznego menu. Reszta dnia to sprzątanie i zdjęcia do bloga. Wieczorem zajmę się dekoracją i może ubiorę choinkę - nie mogę się powstrzymać! :D Podczas przeglądania różnych propozycji prezentów świątecznych, stwierdziłam, że muszę dodać i swoje. Jednak nie polecę Wam kupienia dziennika Chodakowskiej, bo gdybym sama go dostała..hahaha jeśli miałabym wówczas dobry humor zaśmiałabym się, jak zły odebrałabym to jak słowa "zacznij się ruszać", a jak przeciętny - pomyślałabym "znów ta twarz", następnie " jak można kupić taki prezent?!" :O 
1. Obraz - dostępny w Empiku. Każda estetka powinna się ucieszyć. 
2. Wołanie Kukułki autorki Harrego Pottera, chyba nie może być kiepska!
3. Pierścionek z By Dziubeka. Oryginalny, dla koleżanki w sam raz :)
4. Skarpetki wszyscy nosimy. Zawsze są potrzebne! Szczególnie te grube i kolorowe!
5. Bransoletka z By Dziubeka - małe, a cieszy!
6. Płyta Edyty Bartosiewicz, Renovatio. Uwielbiam! 
7. Przenośny kubek - dla żyjących w biegu :DDD
8. Ładna chusta. Propozycja dla niej. Sprawdzona i bezpieczna. 
9. Pozostała pusta, więc muszę wpisać - UŚMIECH i ciepłe słowa! Najlepszy prezent jaki możecie sprawić swoim bliskim. Koleżanka pewnie zadowolona nie będzie, ale wspólny wypad z mamą, długa rozmowa to inna sprawa. Zapominamy o tej niewidzialnej formie prezentów..
 10. Poradnik pozytywnego myślenia - koniecznie muszę przeczytać!

11. Mała świeca Yankee Candle. Tylko dla wielbicieli tej firmy. Kto nie jest?!
12. Termofor. Babcia, dziadek, będą zadowoleni :)
13. Kolorowe słuchawki - praktyczny prezent. A praktyczne są najlepsze!
14. Kubek w ubranku! Home and you! Dla kubkoholików!
15. Uroczy koc, dostarczony prosto od renifera!
16. Pingwin - poduszka. Czyż nie jest uroczy? 
17. Ubranko na telefon.
18. Keane - płyta mojego ulubionego zespołu. Konieczne do przesłuchania!
19. Pachnący olejek z Yves Rocher zadowoli każdą kobietę :)
20. Kalendarz podręczny - Empik. Potrzebny nam wszystkim..
21. Dobre winko w ostateczność nie jest złym pomysłem. 
22. Sezon Burz, najnowsza pozycja dla fanów Sapkowskiego. 
23. Ogrzewacz do rąk - w zimę niezastąpiony. 
24. Kominek do wosków. To pierwszy krok do uzależnienia :)
25. Kubek - obiektyw. Miłośnik fotografii będzie w niebie :)
26. Pierścionek, Ania Kruk. Minimalizm i oryginalność!
27. Ciepłe kapcie nie mogą być złym pomysłem!
28. Bransoletka, Ania Kruk. Najmodniejszy model ostatnio to właśnie te okrągłe koraliki.
29. Przepis na szczęście, Katarzyny Michalak. Dla osoby lubiącej czytać i gotować!
30. Książka mojego ulubieńca! Widziałam, przeglądałam, jest super!

Pewnie większość z Was prezenty już kupiło, a jeśli nie, to przedstawiam Wam moje propozycje. Do 50 zł, ponieważ ja od urodzenia jestem bankrutem. W miarę uniwersalne, przynajmniej niektóre - dla niej i dla niego. Jak stoicie z prezentami? :D Są, czy jeszcze ich nie ma? Zdradźcie co kupiłyście? 

19 komentarzy:

  1. gdybym dostała jakikolwiek z tych prezentów byłabym zadowolona a najbardziej z Yankee Candle.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojj taką świeczkę i kominek sama bym chciała dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie już wszystko kupione! Pomysły bardzo fajne, a na przyszłość fajnie jakby były podlinkowane do sklepów, ułatwiłoby zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z racji tego, że to propozycje na ostatnią chwilę, rzeczy nie pochodzą ze sklepów internetowych. Większość jest z Empiku, Home&You lub innych dostępnych nam sklepów stacjonarnych. Poza tym, przy większości jest napisana nazwa sklepu :) Jak nie znałam konkretnego sklepu to po prostu nie podawałam :DD

      Usuń
  4. Kubek obiektyw chętnie kupiłabym mężowi, choć jeszcze drogo chodzi:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki 200 ml za 50 zł można w Empiku kupić :DD choć fakt, to nie jest zbyt tani prezent

      Usuń
  5. Pierścionek, Ania Kruk - piękny <3
    Kubek - obiektyw, idealny dla pasjonaty fotografowania

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierścionek, Ania Kruk piękny <3
    Kubek - obiektyw, idealny dla pasjonaty fotografowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę tu parę rzeczy dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne pomysły, szkoda, że już wszystko kupiłam ;p
    kilka z nich z chęcią bym znalazła pod choinką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie jestem fanką yancee candle :D pozytywne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy,bardzo mi się podoba kubek-obiektyw :D I jeszcze muszę Ci coś napisać - czemu w 2 napisałaś,że książka autorki Harrego,jeśli HP napisała Rowling ? Nie,że się czepiam,tylko chciałam zwrócić uwagę,każdemu się zdarzają takie błędy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ona jest autorką tej książki. Tylko pisze ją pod pseudonimem. Poczytaj sobie na jakiejś stronie o tej książce :)

      Usuń
  11. świetne pomysły :) ja bym na takie nie wpad ła ;p szkoda ze wczesniej nie dodałas tego posta :D hehe
    ten poradnik pozytywnego myślenia to cos dla mnie :D muszę go ogarną ;D hehe

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już w sumie wszystko kupiłam, ale muszę przyznać, że Twoja lista jest jedną z najlepszych, jakie widziałam w tym roku :)
    Moja koleżanka chciała tę książkę Chodakowskiej, ale po głębszym namyśle stwierdziła, że to bez sensu, bo po miesiącu pewnie nie byłaby jej potrzebna.

    OdpowiedzUsuń
  13. YC <3 skarpetki też fajne ;)

    OdpowiedzUsuń