niedziela, 29 grudnia 2013

Idealny podkład dla bladziochów + paletka Barry M SMOKIN HOT z bliska :)

Cześć! :) Hasłem i zarazem celem w piątek były lumpeksy. Wprawdzie nie wynosiłam z nich pełnych siatek, choć coś tam zawsze wpadło i jutro pokażę Wam co :) Przy okazji wspomnę, że w żadnym z nich wcześniej nie byłam. Większość niestety - rozczarowało mnie pod wieloma względami, ale niektóre też pozytywnie zaskoczyły. Po mniej lub bardziej udanych odwiedzinach jestem pewna jednego - jak po kreację sylwestrową to tylko do lumpeksu, owe suknie i przebrania są dosłownie w każdym! :O
Pozwólcie, że najpierw pokażę Wam z bliska paletkę Barry M SMOKIN HOT. Mamy w niej 6 cieni do powiek, róż i dwa aplikatory. Cena to ok. 32 zł. 5 cieni posiada błyszczące drobinki, tylko jeden - czarny jest zupełnie matowy i pozbawiony błyskotek. 3 najjaśniejsze odcienie nazwałabym satynowymi, a 2 błyszczące i ciemniejsze - satynowo-matowymi. Czerń to jak wspomniałam mat. Róż jest ciepłą, intensywną brzoskwinią. Z pewnością wyrazistą, dla skóry normalnej bądź nieco opalonej. Kompozycja cieni jak najbardziej trafia w mój gust - nadaje się zarówno do makijażu dziennego jak i wieczorowego :) 
Jutro lub pojutrze pokażę Wam jak cienie wyglądają na skórze. Pigmentacja nie jest zła :) Pokażę Wam również jak wyglądają na ustach szminki z paletki Sleeka. Dajcie mi chwilkę! :)


Jak Wam się podoba paletka? Macie ją w swoich kosmetycznych zbiorach? :DDD


Obiecana recenzja, nikogo innego jak podkładu Rimmel Stay Matte 091 Light Ivory. To najjaśniejszy odcień z tej serii. Wpada w ciepły, bardzo jasny beż. Można doszukać się jakichś różowych tonów, ale są one widoczne tylko dla wyjątkowo spostrzegawczego oka :) Kosztował w promocji 16 zł / 30 ml. 
Kupiłam go już jakiś czas temu. Teraz jest dla mnie zdecydowanie za jasny. Jest gęsty, choć całkiem wydajny. Posiada przyjemną, kremową i jedwabistą konsystencję, która świetnie rozprowadza się na skórze. Wykończenie, czyli efekt końcowy to matowa, naturalnie promienista i jednolita cera. 

Na pewno nie wysusza, nie roluje się na skórze, schodzi równomiernie. Nie jest aż tak trwały jakbym sobie tego życzyła. Oczywiście też aplikacja pudru jest koniecznością, bo sam podkład nie da rady utrzymać twarzy matowej przez powiedzmy pół dnia. 

Mimo drobnych wad, lubię go. Za formę gęstego, konkretnego kremu, za niezłe krycie (radzi sobie z zaczerwieniami), za przyjazną dla portfela cenę, poręczną tubkę i fajne działanie (mam wrażenie, że podkład delikatnie odżywia moją skórę! :D). Polecam go wypróbować. Rimmel mnie zaskoczył! :)

16 komentarzy:

  1. Bardzo fajna paletka. Podkładów raczej nie używam.

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ten podkład, ale niestety wzięłam ten drugi odcień i jest za ciemny :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Paletka wygląda bardzo fajnie a podkład rzeczywiście wygląda na baardzo jasny, sprawdzę tester przy następnej wizycie w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie szukam mega jasnego podkładu dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cienie wyglądają naprawdę fajnie :)

    http://muszesandmuszes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzy pierwsze kolory są ekstra, ale to jednak nie moje odcienie i pragnę natural glow! : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Paletka ma świetną kolorystykę do klasycznego smoky! Jeśli ktoś często nosi taki make-up to powinna być idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cienie faktycznie ładnie się prezentują ciekawi mnie jak wyglądają w praktyce ? a co do podkładu ostatnio jakoś za nimi nie przepadam tylko na wielkie wyjścia :P

    OdpowiedzUsuń
  9. A dla mnie... ten podkład... jest zbyt ciemny : D Niby kolor mojej skóry wygląda na normalny, a nawet najjaśniejszy odcień tego podkładu odznacza mi się nawet na dłoniach, na których mam zdecydowanie ciemniejszy odcień skóry.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam paletę Barry M, ale w wersji Natural Glow. Uwielbiam ją, jest przecudna! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Używałam tego podkładu. U mnie się sprawdził. Może nie robił szału, ale do codziennego makijażu w zupełności wystarczał ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się, że Rimmel pomyślał o bladziochach i wypuścił jasny podkład:) Myślę, że zaprzyjaźniłabym się z tym odcieniem:)

    Paletka nie do końca mi odpowiada. Nie mam zastrzeżeń do kolorów, ale nie przepadam za drobinkami:)

    OdpowiedzUsuń
  13. dzis włąsnie ide na polowanie tego podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o matko, ale śliczna paletka *_*

    OdpowiedzUsuń
  15. to najjaśniejszy odcień tego podkładu?

    OdpowiedzUsuń
  16. Paletka fajnie wygląda, a i podkład mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń