poniedziałek, 23 grudnia 2013

Idą Święta, więc... :)

Cześć! Bardzo ciężko jest mi teraz znaleźć wolną chwilę by tu wpaść i zacząć jakiś konkretny temat. Zdjęć nie robię, kosmetyki rzucam na bok. Siedzę w kuchni i skaczę od sałatek, do ciast, od barszczu do pierogów. A jak już sobie poskaczę to czeka na mnie prawie całe mieszkanie do ogarnięcia :DDD Hah, to czyste, świąteczne szaleństwo, które wręcz uwielbiam. Warto poświęcić kilkanaście godzin, czy nawet kilka dni na przygotowanie, aby później delektować się magiczną, kolacją wigilijną z najbliższymi. 

Mam nadzieje, że wpadnę tu jeszcze wieczorem, jednak jeśli tak się nie stanie z różnych względów, to już teraz, chcę przekazać Wam kilka słów, które siedzą w mojej głowie od ponad dwóch lat. 
To moje trzecie Święta odkąd prowadzę bloga. I nie wyobrażam sobie kolejnych bez blogowania. Ale blog to nie tylko moja strona. To też, a przede wszystkim osoby, które do mnie zaglądają. Nie muszę chyba mówić, jak wiele to dla mnie znaczy i jaka szczęśliwa jestem, że mam dla kogo pisać :) Dlatego też z całego serca życzę Wam, aby te Święta, mimo że bez śniegu były najpiękniejszymi w Waszym życiu. Postarajcie się zobaczyć w powietrzu to, co niewidoczne. Zamknijcie na moment oczy, nie skupiajcie się na jedzeniu, prezentach, choinkach i innych ozdobach. Wyczujcie tę atmosferę, którą tworzą najbliżsi dla Was ludzie. Bez względu na to, czy siedzicie z całą rodziną, czy z jedną osobą. Liczy się tylko ta miłość i ciepło w powietrzu! Dodam jeszcze na koniec przypomnienie - potrawy świąteczne nie idą w biodra, a uśmiech nie może zejść Wam z twarzy nawet na sekundę! Wesołych Świąt i do usłyszenia! :)

PS. Pierwszy raz udało mi się zrobić "mokre" babeczki :DDD Co z tego, że lukier wpadł do środka, że są słodkie jak cholera. Rodzina doceni starania i i tak zje :DDD 

11 komentarzy:

  1. Ja wlasnie jade do domu z Warszawy, wiec niestety wiekszosc rzeczy jest juz zrobiona.. Wesolych Swiat! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obyś w każde kolejne święta dla nas pisała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A to moje pierwsze święta z Tb:) Bardzo cieszę się, że przez zupełny przypadek wpadłam tu jakiś czas temu:)
    Przesyłam dużo ciepła i buziaki:*
    Wesołych Świąt:D
    Magdeusz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że zostaniesz na dłużej :) Wesołych Świąt! :*

      Usuń