środa, 25 grudnia 2013

Moja nowa miłość z bliska!

Cześć! Wiem, wiem - zanudzam :DDD ale ja nie mogę się powstrzymać. Tak strasznie mi się podoba, że po prostu musiałam. Musiałam pokazać Wam ją z bliska! Czuję, że zaprzyjaźnimy się na długo, aczkolwiek trochę zdziwiły mnie wykończenia poszczególnych szminek-pomadek-błyszczyków (?!). Dwa kolory to zdecydowanie kremowe szminki-pomadki, dwie pozostałe natomiast przypominają konsystencją błyszczyk - są miękkie, choć kremowe, matowe, kryjące niczym niezła szminka. Tak, czy inaczej - wiem, że skuszę się jeszcze na inną wersję! Ta oficjalnie została zmacana, sfotografowana i wstępnie przetestowania! :D
Sleek, Showgirls paletka do ust 
odcienie - góra od lewej - Vegas, Lola
dół od lewej - Dancer, Jewel 
Wrzucę jutro zdjęcia szminek na ustach, jeśli jesteście ciekawe, jak się prezentują nie tylko na dłoni. A może poczekam trochę i przy okazji opowiem o nich nieco więcej. Na chwilę obecną mają ogromny plus za pigmentację i trwałość. A jak to będzie - zobaczymy! Uciekam do łóżka oglądać film. Jedzenia na najbliższe kilka dni - koniec. Wyjątkowo w tym roku się pilnowałam, a mimo to czuję się jak balonik :D Ogłaszam kilkudniową głodówkę do odwołania, dobrze mi zrobi, hah :)


13 komentarzy:

  1. Piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście pomadki są świetnie napigmentowane. Nie pogardziłabym takim zestawem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten zestawik również mi się marzy ;) Wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne kolory :) Czekam na prezentację na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę je przygotować do prezentacji, bo są suche jak cholera ! :<

      Usuń
  5. piękne są, ale nie lubię pomadek w tej formie za bardzo, jak już się je napocznie to tak pięknie nie wyglądają :D aż szkoda tej tafli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah fakt :D szybko psuje się ten cały efekt wow :D

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne opakowanie, piękne kolory. Nie wiem tylko, jak poradziłabym sobie z aplikacją.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne, soczyste kolorki! Czekam na zdjęcia już na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądają przepięknie faktycznie są bardzo napigmentowane no i co tu dużo mówić to moje kolory hehe jednak dla mnie łatwiej byłoby, gdyby były w formie zwykłej szminki czy błyszczyka. Zapewne jednak mając odpowiedni pędzelek można ja z powodzeniem nałożyć na usta ;) jestem ciekawa jak na nich wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń