niedziela, 1 grudnia 2013

Nowość od Perfecty, czyli seria Pin-Up Girls

Cześć! Nadal ubolewam na moją głupotą, o której Wam jeszcze nie wspominałam. Otóż miałam mały wypadek i w jego wyniku siedzę teraz ze spuchniętą powieką i już połową policzka. Wyglądam jak ofiara przemocy, a ludzie w autobusach patrzą na mnie ze współczuciem w oczach :DDD Może mogę liczyć na wolne miejsca z samego rana jutro, gdy będę pędzić do szkoły? Hah, byłoby świetnie! ;))) By nie było tak smutno, powiem Wam, że wczoraj miałam okazję poznać super dziewczyny, Olę i Szaronę! Teraz to już nie mogę doczekać się naszego blogerskiego spotkania, poszłabym i dziś z tym moim limo :DDD
Wczoraj nie miałam czasu, by pokazać Wam nowość od Perfecty. Seria Pin-Up Girls jest już dostępna, między innymi w Super Pharmie. Ceny są różne, ale jeśli się nie mylę widziałam zestaw (peeling+balsam) za 24 zł :). W moje ręce trafiła kompozycja zapachowa o nazwie Sugar Baby i czuję, że to nie "to". Może na ciele woń zacznie się rozwijać w przyjemny dla mego nosa sposób. Kosmetyki pachną podobno landrynkami i watą cukrową. Ja natomiast jestem w stanie wyczuć tylko mdłe perfumy. 
Krem do ciała posiada w składzie kwas hialuronowy, olejek arganowy i migdałowy. Peeling zaś, drobnoziarnisty ma takie dodatki jak - L-karnitynę, kofeinę oraz algi. 

Jesteście skuszone tę serią, czy nie za bardzo? ;) Ja gdybym miała dziś wybierać spośród trzech wariantów zapachowych, na pewno kupiłabym owoce leśne (te we fioletowym opakowaniu). 

18 komentarzy:

  1. Ja czekam na swoją przesyłkę od Perfecty i się chyba nie doczekam ;/
    Chyba też wybrałam ten zestaw ;x
    Do zobaczenia na spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurczę :D ten zestaw taki kuszący był, ale zapach nie moja bajka :< do zobaczenia! już nie mogę się doczekać :DDD

      Usuń
  2. Mocno słodkich zapachów nie lubię ale może skuszę się na inną wersję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam owoce leśne :D wąchałam i to naprawdę przyjemny zapach :)

      Usuń
  3. Było fajnie, a teraz czekamy na spotkanie 14.12 :D
    Nie wiem czy bym przygarnęła coś z tej serii, jeśli mówisz, że mają mdłe zapachy, będę musiała się przejść i powąchać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fioletowy fajnie pachnie :D już zrobiłam pierwszy test i jak dla mnie peeling jest słabiutki,baaardzo delikatny :(

      Usuń
  4. Było super, dzięki dziewczyny :*
    Teraz czekamy na 14...
    Ja wogóle nie lubię kosmetyków perfumowanych, dla mnie są przereklamowane, raz miałam żel perfumowany CK one, duża część wylądowała w śmietniku, nie odpowiada mi taka forma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi chyba też, rzadko który kosmetyk perfumowany w ogóle mi się podoba, a co dopiero mówić o działaniu..
      ;*

      Usuń
  5. Musiałabym powąchać, żeby ocenić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. jeśli lubisz drobnoziarniste, baaardzo delikatne, to próbuj :DDD

      Usuń
  7. mnie nie bardzo kusi ta seria.. podchodzę do niej z wielką, wielką rezerwą, ale kto wie.. może się w końcu skuszę

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie w tym tygodniu otrzymałam do testowania ale wersję niebieską ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. widziałam te serie i właśnie miałam ochotę na tę wersję

    OdpowiedzUsuń
  10. Opakowania przyciągają wzrok i kuszą, ciekawe, jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak na razie kusi mnie opakowanie, ale mam jakieś przeczucie, że w środku jest bez szału:(

    OdpowiedzUsuń