niedziela, 11 maja 2014

Lumpeksowe zdobycze :)

Dawno ich nie było, prawda? ;) W końcu wybrałam się do lumpeksu, ale nie powiem, żebym poszalała. Wróciłam tylko ze sweterkiem i letnią sukienką. Jestem z nich bardzo zadowolona, ponieważ wydałam tylko 10 zł, a kompletnie nie są zniszczone. Sukienka kosztowała 4 zł i nie ma żadnych miejsc zmechaconych, jest przyjemna, zwiewna, w letnie dni będzie idealna. Natomiast sweterek, za którego dałam 6 zł to moja perełka. Strasznie mi się podobna. Luźny splot, modny kolor, oversize. 

Chciałam też pokazać Wam, jakie fajne piżamki można upolować w Carrefourze! Zapłaciłam za nią tylko   40 zł a jest bardzo wygodna, miła, no i całkiem ładna :)

Ostatnio kupiłam sobie też szpilki w sklepie Deichmann. Niektóre buty mają naprawdę fajne i w miarę solidne. Z wieloma jednak muszę przyznać, że miałam potworny problem, bo niszczyły się w tempie ekspresowym. Skusiłam się na czarne szpilki, choć nie podoba mi się sposób w jaki połączyli but z obcasem. Mam nadzieję, że tylko mi się wydaje, że to może się rozkleić :DDD


Co ostatnio Wy upolowałyście w lumpeksie? Ciesze, że strasznie, że znów mamy w second-handach letnie ubrania, czyli sukienki, bluzeczki i inne spódniczki :DDD

13 komentarzy:

  1. Parę dni temu jeansy idealne i grubaśną szarą bluzę za 37zł łącznie. Jest szał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o rany, szarą, grubą bluzę to i ja bym sobie sprawiła..będzie polowanko :D

      Usuń
  2. Sweterek jest cudny, uwielbiam ażurowe. Dziś w centrum handlowym oglądałam różne tego typu, ale każdy jeden powalał ceną...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam lumpeksy! :D
    Ja ostatnio upolowałam dżinsową katankę, parę letnich bluzeczek i spodnie, które przerobiłam na krótkie spodenki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. buciki ślicznie bo uniwersalne ;) a lumpeks jak zawsze rządzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty są bardzo ładne :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piżamka jest rewelacyjna ;) Muszę sobie sprawić takowy egzemplarz :D

    OdpowiedzUsuń