piątek, 23 maja 2014

Włosowy duet za dychę

Witajcie! Obiecywałam, że będę tu częściej, ale to chyba nie jest możliwe. Znów pracuję i to naprawdę przez wiele, wiele godzin, wiele dni. Na dodatek jestem chora i od razu spytam, bo później pewnie zapomnę... Może niektóre z Was mają problem z klimatyzacją w pracy  i znają jakieś dobre, krople do nosa, pastylki do gardła, które zadziałają wzmacniająco i ochronią przed przeziębieniem? 

Za chwilkę uciekam korzystać z wolnego dnia, pójdę trochę poćwiczyć, zrobię sobie mini spa, poleżę, pooglądam seriale..by później na spokojnie wstać o 2 w nocy :DDD Nie, nie chce o tym teraz myśleć. Przechodzę do tematu wpisu.. dziś bardzo tanie kosmetyki do włosów, które posiada w asortymencie chyba prawie każdy Carrefour. Tanie i fajne. 
(skład nie powala, ale czy aż tak się różni od innych, drogeryjnych kosmetyków? chyba nie...)

Nectar of nature każda z Was pewnie widziała, może ktoś miał. Ja zazwyczaj nie sięgam po tak tanie kosmetyki do włosów. Jestem wierna John Frieda, ale po ostatniej ich keratynowej wpadce, postanowiłam zrobić przerwę. Cena 4,99 zł / sztuka jednych kusi, innych zniechęca. Należę do tej drugiej grupy, gdyż trochę jestem niedowiarkiem i ciężko mi uwierzyć, że szampon, czy odżywka za piątaka sprosta moim oczekiwaniom. Zdziwiłam się. I to tak pozytywnie. 

Szampon ma pojemność 300 ml, odżywka 200 ml. Opakowania są naprawdę przeciętne, choć niczym nie odstają od innych, drogeryjnych. Mają w składzie masło shea i to wcale nie na ostatni miejscu. Pachną bardzo przyjemnie, a konsystencja nie utrudnia aplikacji. Może szału i fajerwerków nie ma, jednak przyznaję, że szampon świetnie włosy oczyszcza, nie pozostawia ich tępych i przesuszonych. Jego działanie nie jest dla włosów agresywne. Dodatkowym plusem jest to, że nie wpływa na ich przetłuszczanie w sposób negatywny, wręcz przeciwnie! Włosy zawsze myłam codziennie, przy tym szamponie mogę spokojnie do 2 dzień.  Odżywka należy raczej do tych lekkich. Jest dosyć gęsta, ale nie za bardzo, dobrze rozprowadza się na włosach. Sprawia, że są miłe w dotyku, fajnie się układają. Są też podatne na wygładzenie. Z pewnością nie obciąża i nie odbiera włosom świeżości. 
Ja natomiast, na pewno będę częściej sięgać po te produkty. Cena niska, a jakość dorównuje, albo nawet przewyższa inne drogeryjne kosmetyki, cztery razy droższe! A jakie są Wasze wrażenia? 

7 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam produktów tej firmy..

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie mam w pobliżu Carrefoura, bo chętnie sprawdziłabym na swoich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W Carrefourze jestem bardzo rzadko ale jak kiedyś trafie to rozejrzę się za tymi produktami bo za taką cenę warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O nawet o nich nie słyszałam,pewnie wypróbuję z ciekawości:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę tę firmę, ale ze składu widzę, że zupełnie nie dla mnie ;) Parafina, polyqaternium są składnikami, które omijam, więc odpada :p

    OdpowiedzUsuń
  6. To nie jest pierwsza pozytywna recenzja, którą czytam o tych produktach. Chyba jednak będę musiała się na nie skusić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie słyszałam o tych kosmetykach, podoba mi się etykieta, więc z pewnością zwróciłabym na nie uwagę gdybym była w Carrefourze ;)

    OdpowiedzUsuń